Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Grupper på Facebook

Gjest Guest_fb_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_fb_*

Jeg er ikke super-pop verken IRL eller på Facebook, og har opprettet grupper med heller dårlig oppslutning :yes: da undres jeg på om det er sånn at ingen gidder å bli medlem av grupper hvor det er få eller feil medlemmer uavhengig av hvor enig eller uenig de er i innholdet. Jeg mener da at det er en sosial greie som sier at nei her kan jeg ikke være medlem! Tenker du over sånne ting før du blir medlem eller er du selvsikker nok til å stå for hva du mener samme hvem som er i gruppa fra før (hvis du er en av dem som pleier å bli medlem av grupper)? Jeg tror ikke gruppene mine er helt ute og kjøre. Det er ikke sånn at jeg sørger over det men synes det er interessant å se på hva det skyldes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg blir invitert til helt håpløse grupper på facebook, som for eksempel "Urge som biodiesel" eller noe annet dritt som aldri kommer til å gå eller noe som angår en person jeg ikke kjenner, så trykker jeg ignore med en gang. Derimot hvis det er noe jeg brenner for, for eksempel at bestekompisen min skal klippe seg skallet og gå i kvinneklær på skolen så joiner jeg.

EDIT: Skrivejohnny.

Endret av Fcuked
Lenke til kommentar

Joiner sjeldent grupper, tror jeg (faktum er vel motsatt), men er vel med i en 70 stk. ellerno. Mye drit, men så tar jeg ikke Facebook så veldig seriøst heller. Joiner utelukkende ting som interesserer meg. Ser ofte folk som er med i grupper de aldri har sett i osv da. Men hvem bryr seg? :)

Jeg er stolt creator og admin av gruppa Jeg er fortsatt redd for Hufsa. Fikk faktisk høre en gang på byen "Er du Nikolai som har lagd Hufsa-gruppa?". Veldig spessielt.

For veldig spessielt interreserte:

ja til bruk av Mikke Mus ører i politiet, Oslo Fashion Fair (OFF), ELWOOD NORWAY, Vi som savner drillo-is, Poodle Pickle, Få nummeret ditt? Neida. Du skal få mitt :), Vi vil ha Malcolm i midten tilbake på tv!, Elvira Haaland er HOT!, Sebastian Warholm fanclub, JA TIL ULV I NORDMARKA!, IRIEWOOD SKATEBOARDS, Oss som aldri fikk kalender av de vi elsker!, , NEI TIL MOA SALG, VIF CUPMESTERE 2008, Skatehallen, kristiansand, Flerbrukspark/skatepark i Gjøvik i 2009?, Power Hour!!!, PUZZLE European Skateboarding Videomagazine, Himmelblå, For alle som DIGGER Elvira Haaland ♥ , I'm not lazy, I just like doing nothing., Free Boulala, Vi som heter Torgersen til etternavn / For us who got surname Torgersen , Sarah Jessica Parker is the un-sexiest woman on the earth., Celebrity Watching: Lindsay Lohan, 0566 Brawlers, Jeg drikker melk, 10 reasons to date a skater., Lindsay Lohan

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...