Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen baner i Norge der man virkelig får strekt ut mc'n sin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F.eks en '07 Honda CBR 1000 RR kommer opp i 260 km/t i løpet av 1000 meter, dette bruker den 20,5 sek på. Så skal du i rekke å bremse etter dette...

Men man kan vel få forholdsvis god fart på ACR.

Endret av picpac
Lenke til kommentar
Som i toppfart?

Som i toppfart blant annet ja.

Har forsåvidt en tunnell her som går rett frem 2-3 kilometer, men det er enten nedover eller oppover, pluss at jeg har ikke tenkt å havne i fengsel eller kjøre inn i noen heller :p

Hva er kostnadene for å få boltre seg på en sånn bane?

Endret av Mad_man
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Vi har en tunnel her som er ca 3 ganger så lang som den dere har, du kan sikkert teste toppfarten der ;) Nedoverbakke siste par km..

Lenke til kommentar
Det er en god tankegang, å kjøre helt idiot på offentlig vei fører bare drit med seg. Det kan ødelegge for deg selv og det gir ikke MC folket et bedre rykte akkurat.

Sa jeg i det hele tatt at jeg hadde tenkt til det da? Tror du ikke det var NETTOPP derfor jeg opprettet denne tråden?

Ellers hadde jeg bare kastet meg på sykkelen og dundret nedgjennom tunnelen her som er flere km rett strekning.

Er bare nysgjerrig på hvilken tunnel det er snakk om ;)

Lenke til kommentar
Det er en god tankegang, å kjøre helt idiot på offentlig vei fører bare drit med seg. Det kan ødelegge for deg selv og det gir ikke MC folket et bedre rykte akkurat.

Sa jeg i det hele tatt at jeg hadde tenkt til det da? Tror du ikke det var NETTOPP derfor jeg opprettet denne tråden?

Ellers hadde jeg bare kastet meg på sykkelen og dundret nedgjennom tunnelen her som er flere km rett strekning.

Er bare nysgjerrig på hvilken tunnel det er snakk om ;)

Sa hva da? Har ikke sagt noe du. Jeg sier bare at jeg syntes du er fornuftig :thumbup: Mange som ikke har vettet i behold. Å det ødelegger for alle andre

Lenke til kommentar

Ok, da misforstod jeg, beklager.. var litt lett irritabel der og da :)

Har fått litt forståelse for hvor raskt det egentlig er, og hvor fort gjort det er å gjøre feil.. Når jeg ser på hvordan det gikk med tullingen på filmen over, så får jeg lite lyst til å prøve dette i trafikken.

Men er det noen som vet hvor mye det koster å leie en sånn bane en time? Fant ikke noen pris på ovennevnte.

Lenke til kommentar

Mellom Arendal og Grimstad er det jo fint å teste toppfarten da=)

Bare Se Her!!

Det er en gal mann som kjører villmann på E-18.

Han bruker ca: 5 minutt og en vanlig bil i fartsgrensa bruker ca: 15-20 minutter=)

Han som kjører den motorsykkelen er død nå da. Han kresjet fornt i front med en lastebil i ett løp nedover i Europa når han skulle kjøre forbi en bil da han traff lastebilen.

Så man må være forsiktig men alle sammen,

Se Her!!

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...