Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hår rundt niplene :S

Gjest Guest_nippel_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Nippel" er ikke det norske ordet for brystvorte. Nippel er nippel og brystvorte er brystvorte. Man kan ikke kalle en brystvorte for en nippel bare fordi det heter det på engelsk og det finnes et norsk ord som ligner (men som har en annen betydning).

Når det gjelder trådstarters spørsmål er det helt normalt å få hår på brystet når man går fra gutt til mann.

Er bare bra att man bruker engelkse ord. Det fører språket mer mot engelsk, slik at vi forhåpentlig vis en gang i fremtiden har engelsk som morsmål isteden. Det hadde vært nice.

Lenke til kommentar
hehe har hatt en tendens til å ha ett enslig hår der som er 3-5 cm langt. Dette klippes konsekvent vekk av redsel for at noen ser det og finner ut at det kunne vert gøy å nappe det ut. AUAUAU!

Du kan nappe det ut selv, det er ikke så ille som det høres ut da.

Og du slipper å klippe det så ofte.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å få en del hår rundt brystvortene. Og det er ikke pent på meg som er nettop blitt 15 år. En annen ting: Jeg begynner å få hår på magen og brystet. Jeg mistenker at jeg kommer til å se ut som Trond Nymark eller no. Det vil jeg ikke. Bør jeg shave det bort? Hva syns jenter om det? Husk at jeg er en relativt spinkel 15 åring.

Lenke til kommentar

Men er det ikke sånn at det er omtrent umulig å skjære seg med en barbermaskin (har ingen erfaring med barbermaskin), en sånn med plastlokk, ikke den frisører vanligvis bruker?

Og da skulle det vel ikke gjøre noe om man tar den over brystvorta? Eller?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...