mobilglad Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 vel, sikkert fordi jenter liker ikke å få hår i kjeften dersom de skulle ha litt kos oppi der:) Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du er ikke tøff før du har hår på nippelsa. Jeg stemmer for at du beholder håret. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Om du ville kalle deg en mann, behold håret. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Krisemaksimering, du er mann. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Om det er kun går rundt brystvortene kan det jo sjå ganske snodig ut. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 "Nippel" er ikke det norske ordet for brystvorte. Nippel er nippel og brystvorte er brystvorte. Man kan ikke kalle en brystvorte for en nippel bare fordi det heter det på engelsk og det finnes et norsk ord som ligner (men som har en annen betydning). Når det gjelder trådstarters spørsmål er det helt normalt å få hår på brystet når man går fra gutt til mann. Er bare bra att man bruker engelkse ord. Det fører språket mer mot engelsk, slik at vi forhåpentlig vis en gang i fremtiden har engelsk som morsmål isteden. Det hadde vært nice. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hehe har hatt en tendens til å ha ett enslig hår der som er 3-5 cm langt. Dette klippes konsekvent vekk av redsel for at noen ser det og finner ut at det kunne vert gøy å nappe det ut. AUAUAU! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Selv har jeg tre-fire hårstrå rundt brystvortene, De to minste er omtrent 5cm, mens det lengste er 9cm. Det uten å ha noen antydning til hår ellers på overkroppen. Det ser ganske dumt ut, og slår ikke veldig bra an hos jentene, men det er nok på grunn av lengden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Spørsmålet då er kvifor du ikkje fjerner dei? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har hår rundt niplene jeg også Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Spørsmålet då er kvifor du ikkje fjerner dei? Fordi jeg prøver å slå den gamle rekorden på 10cm. Og med samboer som ikke bryr seg så veldig om det, er det jo fritt fram. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hehe har hatt en tendens til å ha ett enslig hår der som er 3-5 cm langt. Dette klippes konsekvent vekk av redsel for at noen ser det og finner ut at det kunne vert gøy å nappe det ut. AUAUAU! Du kan nappe det ut selv, det er ikke så ille som det høres ut da. Og du slipper å klippe det så ofte. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er bare ett enkelt hår har bar klippet det 2 ganger i løpet av livet. Virker ikke som om de vokser i jevnt tempo. Plutselig bare er de der. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ehh shave de av? napping ville sikkert vært alt for vondt for det området der lol Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg begynner å få en del hår rundt brystvortene. Og det er ikke pent på meg som er nettop blitt 15 år. En annen ting: Jeg begynner å få hår på magen og brystet. Jeg mistenker at jeg kommer til å se ut som Trond Nymark eller no. Det vil jeg ikke. Bør jeg shave det bort? Hva syns jenter om det? Husk at jeg er en relativt spinkel 15 åring. Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Groovy baby Uansett... har tydligvis en hårete forgjenger,som åpenbart ligger igjen i min genetiske arv... får håper jeg ikke ender opp som chewbacca eller Trond Nymark som ble nevnt... *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Men er det ikke sånn at det er omtrent umulig å skjære seg med en barbermaskin (har ingen erfaring med barbermaskin), en sånn med plastlokk, ikke den frisører vanligvis bruker? Og da skulle det vel ikke gjøre noe om man tar den over brystvorta? Eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du kan kutte deg med barbermaskin ved å bruke den grove delen, men med mindre du går laus med makt og gjer jobben i blinde kan eg umogeleg sjå at det skal være noko problem. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 er jente... har noen hår der selv >.< ikke mange.. det dukker opp ett eller to sånn ganske sjeldent. jeg pleier å enten nappe de ut eller barbere de vekk.. er du forsiktig så barberer du ikke over brystvorta! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hår på brystvortene er no-no uansett om du er gutt eller jente. Nei, brystvortene dine faller ikke av om du barberer hårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg