cruelphotography Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Litt bilder fra en shoot tidligere idag =D Spennende å se om dette faller i smak hos akam leserne =) http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 nice barndooors.. I want. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 relativt rimelige! fåes på fotopia.. ulempen er jo da at det tar ca 3 år å få de, i god fotopia stil =D Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Morsomt med litt utstyr utenom modellen i bildet også ja RandiA Lenke til kommentar
Lars_harpoon Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det er noe med den kvadratiske croppen som ikke funker helt for meg... tror jeg. Liker bilde nr 2 best. Lurer på om croppen får beina til å se litt brede ut på det første bildet. Ikke misforstå, det er en flott jente og jeg sier ikke at hun er feit, men noe med komposisjonen og croppen blir litt feil for meg, spesielt på bilde nr 1. Klarer ikke helt å sette fingeren på problemet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 alternativ crop til nr 1: litt smalere uten det kraftige svarte som var på siden i første versjon. Lenke til kommentar
Lars_harpoon Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Ah, dette ble et helt annet bilde. Her blir man umiddelbart dratt mot de vertikale formene, som gjentas både i modell, stativer, og crop. Liker også plasseringen av modellen vekk fra midtlinjen bedre. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes det var tøft at du har tatt med litt utstyr. Det blir et litt annet type bilde. Jeg vil kanskje tro at det faller best i smak hos fotointeresserte mennesker. Den litt tettere croppen synes jeg fungerte bedre. I bilde nummer 2 ble det kanskje litt for mye lys? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Enig i at den andre croppen ble litt bedre ja. For lyst? Hum, kanskje highlightsa er dodga litt for mye, ja? Er litt i øvingsfasen enda med denne hudbehandlingen =) Tror det er det andre bildet som er keeper'n i denne serien, så tror ikke jeg kommer til å redigere den på nytt. Men er nok enig i at den er litt for lys. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Fin måte å få frem litt rundt hva som skjer på en shoot, i tillegg til at det er fine bilder. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Likte bilde nummer to best. Det blir for mye krimskrams og utstyr som forstyrrer på det første bildet. Jeg klarer ikke å finne noe helt naturlig sted å fokusere, og dessuten står modellen litt snodig der. Alt er bedre på det andre bildet, jeg liker lyset, ryddigheten...ja, alt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå