sirfresh Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Stemmer det at jeg ga deg den varmeste klemmen på TG?? hilsen chærstn din!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 sirfresh: Jeg tror du skal bruke PM (Private Messages) til slike ting Altså denne knappen: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har du pøka adawen? Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Er vel lettere å lyve når det er PM! Dessuten så var det en veldig god klem. Mener å huske at jeg kjente pattene presse seg i mot den mandige brystkassen min! Mulig at hun frøys, men tror nok egentlig hun bare var glad for å se meg Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er vel lettere å lyve når det er PM! Dessuten så var det en veldig god klem. Mener å huske at jeg kjente pattene presse seg i mot den mandige brystkassen min! Mulig at hun frøys, men tror nok egentlig hun bare var glad for å se meg Snakker om hormong33k! Tone blir sikkert "swept of her feets" av det der. :lol: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja, kan ikke stenge denne før hun har sett den :wink: Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Selvsagt skal man ikke stenge tråder som er skrevet av en old school-forumer som meg! Dessuten har jeg nok flere puppeminner med Tone, enn hva Dere har med mødrene Deres til sammen! Hormong33k finner jeg også noe støtende, da "sølibat" er mitt mellomnavn. Ikke har jeg vorter på fingrene heller. Blod på lakenet skal ikke forekomme før bryllupsnatta. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Du er sjuk sirfresh Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 LOL! SirFresh - jeg skal rundjule deg neste gang jeg er hjemme i gokk! OG DET ER IKKE LENGE TIL!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg