VNetland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når jeg skal inn å spille css på pc'en min, så fryser bildet seg. Det kommer også rosa farge på alt som er på bilde. Det skjer bare når jeg spille cs, noen som vet hva som skjer? Må slå av pc'en manuelt etter at bildet fryser ingame. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva ellers spiller du utenom? Du kan jo laste ned OCCT og sette den til custom 10min. Teste cpu, gpu, minne, psu osv. Får du blåskjerm er det noe galt med volt eller temp. Er noe galt uten blåskjerm får du det i en grafisk logg etterpå. Lenke til kommentar
VNetland Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg spille litt COD 4 og 5, warcraft 3 o.l spill. Det er bare blåskjerm som kommer, ingenting annet.. Takk for tipset ;D Lenke til kommentar
VNetland Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Når har problemet utbredt seg. Nå kan det være max 10 min før bluescreenen kommer. Burde jeg prøve og formatere pcen, reparere den eller kjøpe ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå