ukjentbrukergitt Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 digger det, ikke stort å si på det tekniske, da du får til alt veldig bra, glansen på huden og lyset i seg selv er veldig bra. eneste jeg ville endra på var posituren til modellen, det ser litt for anspent ut, ville valgt noe mer avslappet stilling, kanskje sittende på en liten krakk med bøyd hodet(kanskje litt klisje men), ja kun fantasien setter grenser Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mener å ha sett lignende bilde her på bk tidligere ? Uansett så har du vertfall valgt et spesielt utrykk. At dette er en bokser komemr ikke klart utifra modellen slik jeg ser det. Men at det er snakk om en idrett kommer helt klart frem. Boksere eller annen generell idrett forbinder vi jo med kraft, spenning og masse moment. Du har bevist regner jeg med valgt et skjørt og sårbart utrykk som er ganske spennende og som bryter med typiske normer. Lys synes jeg er veldig bra. Derimot er jeg litt usikker på positur, den virker noe anstrengt og dermed ikke fult så sårbar. Men alt i alt synes jeg bidlet er meget bra gjennomført og jeg liker det godt ! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har vel ikke så mye mer konstruktivt å bidra med annet enn å si at dette er knallbra på alle mulige måter Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Digger det! Du er vel kanskje den på akam som er best og har den mest interessante lyssettinga. Virkelig imponert. Eneste jeg kan prike litt på er den skyggen under haka. Greier ikke helt å bestemme meg hva jeg synes om den. Men ellers, knall bra! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 noe lignende her på akam? ikke som jeg har sett takker for det olavf.. skygen kan virke litt hard, men det var intensjonen . Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kunne likt å sett dette med et par boksehansker, så det ikke skulle være noe tvil om at det var en bokser. Likte veldig godt lyssettingen ! Helt topp. Liker stemningen i bildet men skyggen i haken er jeg ikke så begeistret for.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kanskje få modellen til å slå på en boksebag. Få med utrykket, svette og slag. Isåfall kunne du prøvd på det en annen gang. Bra arbeid dette her. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Veldig bra bilde, kunne fint vært et reklamebilde. Liker kantlyset du har fått til her, kunne kanskje vært litt mer hårlys. Lenke til kommentar
ebola Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 du mister alle detaljene i de sorte klærne. for meg ser det ut som du like gjerne har tatt et tøppløsbilde og tegna på en sportsbh ellers bra.. vet ikke helt om jeg liker hvordan modellen står, den virker ikke veldig "boksete ut". Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke enig mtp. hva jeg ser på skjermen min.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 du mister alle detaljene i de sorte klærne. for meg ser det ut som du like gjerne har tatt et tøppløsbilde og tegna på en sportsbh ellers bra.. vet ikke helt om jeg liker hvordan modellen står, den virker ikke veldig "boksete ut". tror du må sjekke skjermen din.. er nok detaljer der.. dieter.. ja kunne ha slengt på et hårlys, får bli neste gang.. eller bare hente mer lys fra raw bildet.. orginal bildet er selvsagt ikke så mørkt .. har en serie bilder der hu faktisk slår på en sekk så de er dekt. Poseringen er jeg selv fornøyd med Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Syns det er kjempetøft og du er veldig flink, virkelig! Har sett på bildene dine både her og Pentax-galleriet ditt (gratulerer med så mange aksepterte forresten!) og du har virkelig greie på hva du driver med! Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Rått bilde... nuff said... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 takker for det morro å få inn en del bilder på PPG ja Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Flott bilde av det som ser ut til å være ei flott jente.hehe. Redigerte bort delvis dobbeltsetning. Endret 7. mars 2009 av DjDarkDragon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå