bevee Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Browsecontrol viser at du stenger klienten den jobber gjennom. Browsecontrol stenger alt av internettsider, og gir mulighet til remote control av klient-pcer. se www.browecontrol.com Noen som har en måte å forbigå dette? Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Browsecontrol viser at du stenger klienten den jobber gjennom. Browsecontrol stenger alt av internettsider, og gir mulighet til remote control av klient-pcer. se www.browecontrol.com Noen som har en måte å forbigå dette? Jeg lagde et skript som går forbi BC: http://sites.google.com/site/browsecontrolcontroller/ Skriptet deaktiverter clienten, men om du restarter startes den opp igjen. Om du vil deaktivere den helt: (det kan være litt mistenksomt fra lærerne sin side) [Windows-tast]+R > kjør: msconfig > Gå under Services(eller Tjenester) > avmerk cwBCClient > (og restart) Håper det kommer til nytte til tross for at jeg var veldig sein med å svare. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Browsecontrol viser at du stenger klienten den jobber gjennom. Browsecontrol stenger alt av internettsider, og gir mulighet til remote control av klient-pcer. se www.browecontrol.com Noen som har en måte å forbigå dette? Jeg lagde et skript som går forbi BC: http://sites.google.com/site/browsecontrolcontroller/ Skriptet deaktiverter clienten, men om du restarter startes den opp igjen. Om du vil deaktivere den helt: (det kan være litt mistenksomt fra lærerne sin side) [Windows-tast]+R > kjør: msconfig > Gå under Services(eller Tjenester) > avmerk cwBCClient > (og restart) Håper det kommer til nytte til tross for at jeg var veldig sein med å svare. Eller bare trykk winkey, skriv "tjenester" og trykk enter, der kan du starte og stoppe cwBCClient uten å måtte restarte maskinen. Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Eller bare trykk winkey, skriv "tjenester" og trykk enter, der kan du starte og stoppe cwBCClient uten å måtte restarte maskinen. Ja, men da avsluttes ikke client-prosessen, man må da gjøre det i tilegg. Jeg prøvde det også men det virket som om at tjenester-vinduet låste seg. Jeg vet ikke om det var et engangstilfelle eller ikke, men jeg foretrekker å dobbelklikke på et program. Det skriptet jeg linket til gjør akkurat det med å stoppe tjenesten, pluss at den dreper client-prosessen. Du må uansett starte på nytt om du vil ha BC deaktivert hele tiden. Endret 13. mai 2009 av hkbruvold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå