Gjest usikker_gutt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du er på fest med kjæresten, henger dere sammen hele tida eller ikke? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du gjør som du føler. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg og samboeren er ikke noe festmennesker i det hele tatt. De gangene vi er på fest er for å vise vennlig gest til den som inviterte oss. Men vi ender alltid opp med å kjede livet av oss fordi folk blir drita og det syns vi er ubehagelig. Da drar vi som regel etter par timer. Så vi drar dit sammen og forlater stedet sammen. Endret 25. februar 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hm, spørs vel hvor stor festen er og hvor mange personer dere kjenner der. Hvis det er en liten fest hvor kun den ene personen i forholdet kjenner de som er der, så er vel mest naturlig å holde sammen. Mens på en større fest hvor begge kjenner mennesker så blir det vel annerledes. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er ikke noen grunn til det hvis begge to kjenner flere andre som er på festen. Kan du ikke utdype? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis den ene sitter og kjeder seg og ikke har mange å prate med, da synes jeg ikke det er riktig at den andre skal stikke fra kjæresten. Men om begge koser seg og prater med andre, så ser jeg ikke noen grunn til hvorfor man ikke skal få stikke litt unna.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kommer litt ann på situasjonen. I mitt tilfelle har vi mange felles venner, og det er som regel disse vi fester med. Da snakker jeg som regel med "gutta" og hun med sine venniner.. På byen holder vi som regel sammen, med noen unntak... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kommer an på. Men de få gangene vi fester så holder vi oss nærme hverandre for det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå