loyd-roger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Lurer på om det går an å kjøpe en mobil med abonnement for å få den billigere, også bare betale månedsavgiften på dette ab., men i stedet bruke mitt gamle simkort med billigere abonnement så lenge det er samme operatør? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ein operatørlås er nettop det, kva abonnementet heiter har ikkje noko å seie så lenge sim-kortet høyrer til same operatør. Lenke til kommentar
loyd-roger Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Har du noe forslag til hvordan jeg kan gjøre dette slik at det lønner seg? Jeg tenker å kjøpe Sony E w890i (ca 2000,- uten ab.), og har fra før av telenor mobil. Lurer på om dette kanskje lønner seg best om man tenker å kjøpe en dyrere telefon enn denne? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har du sett på hva onecall har å tilby? Da får du vanlig onecall-abonnement, men med nedbetaling av deler av mobilen. det er jo det samme det store operatørene gjør med abonnementsprisen som må betales når du kjøper mobil med binding. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det samme som gjøres med Netcom Flexitalk og Tele2 Champion (99,-/149,-/199,-) Onecall's nedbetaling gjør at for eksempel Nokia 5800 blir nesten 900 kroner dyrere enn hos Netcom. Da har jeg ikke tatt med ringekostnader. Endret 26. februar 2009 av gorber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå