Yep Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser dette oppsettet bra ut? * skjermkortet er jeg litt i tvil om fått forskjellige råd her. Endel mener bra skjermkort ikke er vits når en driver med videoredigering, stemmer det? hva bør jeg velge evt. Jeg driver med hd redigering. blueray frister veldig men den støtter vel ikke vanlig dvd plater jeg tenkte først jeg ville bygge pc men fikk et råd av en datakyndig om å bruke pc byggeren istedet, for 3 års garanti, vet ikke om en taper mye ved å gå den veien kontra bygge den selv. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kunne kanskje gått for en Gainward GTX 285 (om du da ikke planlegger å absolutt ha 4870 i crossfire, da;)). Prosessoren er jo 4-kjerna, så du kan jo ha litt godt av det ekstra kicket som Nvidia kortet gir. Lenke til kommentar
Yep Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 takk for kjappt svar, jeg går for Gainward GTX 285 , kommer ikke til å kjøre crossfire. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) så bra ut den pcen der ja og ja GTX 285 koster jo nesten dobbelt så mye og yter bare ca 25-30% mere en 4870 1GB og jeg ville heller bruk de penga på en WD VelociRaptor 150GB som system disk og ha de to 1TB diskene som lagring =) menmen Endret 26. februar 2009 av wiak Lenke til kommentar
Yep Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 så bra ut den pcen der jaog ja GTX 285 koster jo nesten dobbelt så mye og yter bare ca 25-30% mere en 4870 1GB og jeg ville heller bruk de penga på en WD VelociRaptor 150GB som system disk og ha de to 1TB diskene som lagring =) menmen Gainward GeForce GTX 285 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDCP, HDMI, Core 240, Graphics Plus, 3D Stereo [info] koster +990.33 mer enn 4870 1GB * ser det er flere som heter GTX 285 på lista mmm jeg tror jeg tolket beskrivelsen av skjermkortet feil av førstewmann. Ja blir litt i dyreste laget hvist det var den siste. Jeg så på d øverste (+ 990kr) Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jepp, mente det øverste, i og med at jeg ikke ser noe stort poeng med de overklokkede. Har selv en GTX280 (stock hastighet) med en qx6850 (stock hastighet) og opplevde bare èn stykk hakk i Crysis med alt på high og greier. Tror ellers det vil ta litt tid før den generelle spillindustrien (altså IKKE Crytek ) klarer å stresse den GPUen til det ytterste, så du investerer i noe som er ment for å vare Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Komplett's "Bygger" er en kjekk funksjon, men butikken er meget dyr. Hvis du så absolutt skal benytte deg av denne funksjonen/muligheten så ville jeg heller trykket innom Netshop.no og sjekket deres "Bygge"-funksjon, stort sett billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå