SSSø Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er lite med lys her om dagen, så da blir det for det meste bilder tatt i mørket. Har dere noe å si på dette? Selv er jeg ganske fornøyd, men er veldig usikker på komposisjonen. Har croppet både her og der...men kanskje det egentlig er best slik jeg tok det? Velger uansett å legge ut denne croppede versjonen. Takker for svar... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det kan være en ide å legge ut den ucroppede versjonen etter hvert slik at vi kan vurdere alternative crop. Det er mye å like her, du får frem kranstrukturen på en god måte og lyssettingen er stort sett grei. Jeg synes at selve "kroppen" på krana ble i det mørkeste laget. .Jeg ville også croppet litt mer på venstre side slik at vi hadde sett mindre av bruen i bakgrunnen. Tom Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Kan være enig i det du sier. Var selv litt skuffet da jeg kom hjem og så at kroppen på kranen ikke hadde den sterke rødfargen og lyset jeg hadde håpet på, men jeg syns ikke det er så alt for gale. Broen i bakgrunnen har jeg med vilje tatt med, mulig det ville vært bedre å klippe vekk litt. Skal prøve, men tror jeg venter med å legge ut flere cropforslag. Takker for svar. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det er jo ikke no slakt fra tomsi,bildet er ikke dårlig da.Selv liker jeg bilder der motivet(som her)står i sterk kontrast til den svarte nattehimmelen. Syns du har fått det fint til,og skarpt og fint er det og. Imotsetning til tom,så syns jeg det var kult med brua i bakgrunnen,gir fint perspektiv. Du har også skapt en nysjerrighet,skulle gjerne sett mer. Fint bilde! Endret 25. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå