Tonyman Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har nettopp fått tak i et 8800GTS kort i tillegg til det jeg alt har. De har like mye minne, og det ene er ASUS og det andre evga. Kan jeg kjøre både SLI og physx samtidig, eller må jeg velge det ene eller det andre? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 mener å ha lest at du kan kjøre sli og physx samtidig Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja. Physx fordelt utover alle kort i systemet er standardoppsettet. Husk at du må ha nye nok drivere, og at du må skru på støtten i spillene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Joda, du kan få PhysX, eneste minuset er manglende hardware støtte som ikke ser ut til å bedre seg i nær fremtid. De som bruker PhysX kjører det meste i software, antar dette er for å spare utviklingstid og penger. Lenke til kommentar
Tonyman Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå