Goodall Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Altså hadde null problemer med dette første gang jeg spilte det. Men da jeg ikke hadde tatt backup av xlive mappa, funka jo sef ikke savene mine lengre så jeg måtte begynne på nytt Dette er jo veldig tidlig i spillet. For dem som ikke husker det så er det det missionet du skal ta t-banen for første gang og rappe en bil. Så kjøre den til Jimmy's lockup Kjører dit og for ikke gjort en DRITT. Prøvd å bare gå ut av bilen 4 ganger, men da får jeg beskjed om å gå inn i bilen igjen. Problemet var at 4 ganger gikk det IKKE ann å gå inn i bilen igjen Nå gang nr. 5 tenkte jeg at var ikke det det missionet man egentlig skulle vaske bilen først? Prøvde det, men det hjalp heller IKKE en dritt Men nå får jeg i hvertfall gå inn og ut av bilen, men får ikke satt den i garasje eller noe sånt, ingen gul markør heller, bare på kartet Er det den nye 1.0.2.0 patchen som FUC*** opp dette eller? Takker for hjelp Endret 1. mars 2009 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Ingen som har noen idé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå