InToRv Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hei. Jeg har nå trålet gjennom alle nettsidene til Sats, for å finne prisene og abonnementtypene på Spektrum trenings senter. Jeg finner absolutt ingen informasjon om hvor lenge jeg må melde meg på for, eller priser osv. Er det noen her inne som har noe informasjon om dette? Jeg orker virkelig ikke snakke med en eller annen "selger" fra SATS på telefonen. Takk. Endret 25. februar 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Om jeg ikke tar helt feil så tror jeg det er 400+- pr mnd Endret 25. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og du bruker quote fordi.. ? Tror det er 425,- i måneden. Du binder deg for 12 måneder, dvs at uansett hvor ofte du trener må du betale månedsbeløpet i 12 måneder. SATS har forskjellige typer medlemsskap, bronse, sølv, gull og diamant tror jeg det er. Nesten som pokemon.. Uansett, bronse er billigst osv. Bronse er for ett spesifikt senter, sølv er for alle i byen, gull er alle i landet, og diamant husker jeg ikke. Vet ikke om det eksisterer, men tror det. Det du kan gjøre for å få alle priser er å sende en epost til en på sats, står adresse på siden deres. Det gjorde jeg, pga fant jo ingenting jeg heller. Endte uansett opp med å gå på SiB, Studentidretten i Bergen, som er halve prisen, og i mitt tilfelle mye bedre plassert. Ellers tror jeg SATS er et bra alternativ, ettersom man får mye hjelp osv. De lager program til deg om du ønsker det. Men er også veldig mye folk, så slike timer osv er det vanskelig å komme inn på.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nettsidene er helt latterlige, og jeg har sendt dem en mail, for ca 3 dager siden, som de ikke har klart å svare på. Jeg skulle gjerne hatt noen nøyaktige priser? [3 året på vgs, ikke så forferdelig rik ] Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorhen i landet har du tenkt å melde deg inn hen? Det letteste er å ringe dem og spørre om prisene. Spør om de har rabatter for studenter o.l. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og prøv å prut for guds skyld. Skal de ha 425 i måneden, så garanterer jeg at de godtar under 400 hvis du stiller et ultimatum. De taper stort sett ingenting på å sette ned prisen, men taper 400 x 12 hvis du ikke blir medlem.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som kan gi meg noen konkrete priser på bronse og sølv medlemskap på National teateret/spektrum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå