Gå til innhold

Priser for å trene på SATS?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå trålet gjennom alle nettsidene til Sats, for å finne prisene og abonnementtypene på Spektrum trenings senter. Jeg finner absolutt ingen informasjon om hvor lenge jeg må melde meg på for, eller priser osv. Er det noen her inne som har noe informasjon om dette? Jeg orker virkelig ikke snakke med en eller annen "selger" fra SATS på telefonen.

Takk.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du bruker quote fordi.. ?

Tror det er 425,- i måneden. Du binder deg for 12 måneder, dvs at uansett hvor ofte du trener må du betale månedsbeløpet i 12 måneder.

SATS har forskjellige typer medlemsskap, bronse, sølv, gull og diamant tror jeg det er.

Nesten som pokemon.. Uansett, bronse er billigst osv. Bronse er for ett spesifikt senter, sølv er for alle i byen, gull er alle i landet, og diamant husker jeg ikke. Vet ikke om det eksisterer, men tror det.

Det du kan gjøre for å få alle priser er å sende en epost til en på sats, står adresse på siden deres. Det gjorde jeg, pga fant jo ingenting jeg heller. Endte uansett opp med å gå på SiB, Studentidretten i Bergen, som er halve prisen, og i mitt tilfelle mye bedre plassert.

Ellers tror jeg SATS er et bra alternativ, ettersom man får mye hjelp osv. De lager program til deg om du ønsker det. Men er også veldig mye folk, så slike timer osv er det vanskelig å komme inn på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...