Haakjin Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Går dette ann? Det kom opp navnet på hardisken så skulle jeg f.eks søke etter musikkfiler, men den fant ingenting. Har noen en guide? Mvh Håkon Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 jeg har brukt en western digital passport med ntfs filformat... funka fett til divx film Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 jeg har brukt en western digital passport med ntfs filformat... funka fett til divx film Takk for svar. Det er Western Digital 500 GB jeg har. Vet ikke hvilket filformat jeg har? Funker det bare til divx filmer ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du må endre til FAT32. Du har sikkert ikke det fra før av. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du må endre til FAT32. Du har sikkert ikke det fra før av. alle nye eksterne disker kommer med fat32... men da jeg prøvde med fat32 på ps3 nekta den å lese, men med ntfs gikk den rett igjennom uten tull Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, de fleste kommer med NTFS, ikke FAT32. Og jeg tror ikke at den nekta. Kom det opp et ikon, men det kom opp at det ikke var noen filer der? Da måtte du bare ha trykket trekant og vis alle filer så hadde alt kommet opp Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, de fleste kommer med NTFS, ikke FAT32. Og jeg tror ikke at den nekta. Kom det opp et ikon, men det kom opp at det ikke var noen filer der? Da måtte du bare ha trykket trekant og vis alle filer så hadde alt kommet opp Ok, takk. Skal teste senere i kveld så legger jeg inn svar senere. Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Det funket med å vise alle filene. Eller musikken funket, men ikke filmene jeg hadde der inne. Er det mulig å ordne det ? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du var kanskje inne på det lille musikkikonet. Prøv å bytt til filmikonet og prøv igjen. Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Du var kanskje inne på det lille musikkikonet. Prøv å bytt til filmikonet og prøv igjen. Jeg har prøvd det å skjønner du Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva slags filformat er filmene? Lenke til kommentar
Haakjin Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Hva slags filformat er filmene? .avi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Selv har jeg en 60 GB minnestikk og den fungerer ikke på PS3en. Er formatert i FAT32 og alt skulle være i orden, men ikke snakk om at PS3en finner den. Skjer ingenting når jeg plugger den i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå