Godrick Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har fått tak i freelancer og det fungerer, men når jeg har spillt i noen sekunder så begyner det å hake litt og så går det flytende, og noen sekunder igjen så begyner det å hake igjen. Det ser ut som det lægger men jeg spiller ikke online. Kan noen hjelpe meg? Jeg har pråvd med nye drivere til skjermkortet men det fungerte ikke Og jeg har tatt den oppløsningen på spillet og alle efektene men det fungere ikke Jeg har Hovedkort: KT3 Ultra2 Skjermkort: GF4 Ti4600 og 512Mb ram. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Gå i kjør og skriv dxdiag og velg lyd og ta slideren helt ned eller opp spørs hva din står på dette har noe med at MANGE spill ikke funker det er lydakslerasjonen Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 det var ikke lyd jeg spurte etter Men det haker i andre spill også Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja skjønte det men det har masse med det og gjøre Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 OK Men det fungerer ikke Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 det var ikke lyd jeg spurte etter Men det haker i andre spill også Jeg hadde slike problemer for en tid tilbake. Spill hakket i et halvt sekund, så gikk det greit i et sekund, så hakket de igjen... dette gjaldt egentlig alle spill, men noen var verre enn andre. Dessuten gikk det ofte greit de første minuttene etter at jeg hadde skrudd maskinen på. Det viste seg at problemet var ei vifte som ikke virket ordentlig. Hvis du har mistanke om at det kan være noe slik bør du få noen til å se på maskinen din så raskt som mulig (overoppheting er ikke bra for maskinvaren). Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Det kommer noen styge lyder fra skjermkortet[vifta] når jeg slår på pcen vær dag men etter litten stund så gir det seg. Men når maskina står på en time eller to så blir kabinetett veldig varmt. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Da burde du få sjekka viftene i den maskinene din. Better to be safe then sorry. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ta av sideplata/døra og sjekk om problemet er der enda. Vist ikkje, er det garantert varmen som gjør det. Pass også på at du stenger av ting som kazaa som kjører i bakgrunnen. Er ikkje alle som tenker på det men av og til tar den meir kraft en du egentlig trur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå