Yawa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 heisann, jeg er på jakt etter bilder til å ha på veggen hjemme. Jeg har funnet endel, på Skeidar, type kunststoff/papir/tre og lignende. Slik som dette Vet at det kansje kan være vanslig å se hva jeg mener ut ifra bildene som dere ser på den linken, så jeg skal prøve å forklare; Bildene, som jeg har sett på, har en hul, rektangulær ramme bak som er oppbygd av veldig, veldig tynn tretype, eller det er en smule hard papp. Veldig lett hvertfall. Selve "bildet" er av en type tekstil, kunststoff eller papir. Ikke noen kanter eller ramme, heller ingen glass forran. "stoffet" er strukket stramt rundt ramma og stiftet på innsiden av ramma. Klarte jeg å forklare meg godt nok? Det jeg lurer på da er om noen vet om noen gode nettsider, eller butikker, hvor de selger slike type bilder? og har ett godt utvalg. tilsvarende motiv er ikke ett must, men bare samme type "byggemåte" (kunststoff/papir/tre) Lenke til kommentar
Scalii Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Følger med i denne tråden, siden jeg har sett etter slike bilder selv. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Ingen som kan hjelpe oss her? hadde vert kult om dere gav en tilbskemelding om dere ikke helt skjønner hva jeg er ute etter... Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 IKEA har en del slike. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 blir ikke dette det samme som lerretsbilder? bilde printet på canvas og strukket rundt en blindramme og stiftet bak Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 hørtes riktig ut, noen som vet hvor de kan kjøpes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå