Gå til innhold

Ny TV til stua, minst 42" og max 12K

Anbefalte innlegg

Da var det påtide å kjøpe en ny TV til stua, og jeg trenger hjelp!

Hvilken TV burde jeg kjøpe? Budsjettet burde ikke være over 12K, men det er mulig å legge på 1 - 2k hvis det er nødvendig.

Jeg kommer til å bruke den mye til spilling, film, også vanlig tv-titting. Den burde også kunne være bra til å se filmer på fra dataen.

- Håper på svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har du tenkt noe på om du kunne tenke deg plasma eller lcd tv? Er rommet tven skal stå i opplyst og er det plassert vinduer slik at det kan skinne på tven? Isåfall ville jeg valgt en lcd tv.

Hvor langt sitter du unna tven? Kunne du tenkt deg 42, eller vil du helst ha noe enda større?

Ser netshop selger Samsung LE46A656 til 11k, en god lcd tv!

Lenke til kommentar

Det spiller egentlig ikke noen rolle om det er plasma eller lcd tv, bare at det oppfyller kravene mine. vinduene er plassert sånn ca. 3-4 meter til høyre også kan det skinne ganske mye når det er sol, men da er det bare å trekke for gardinene?

Også sitter jeg sånn ca 3,5m fra tvn, er det for nært for en 42"?

Har hørt ganske mye bra om Samsungen der, men er det mulig å få kjøpt den på elkjøp, expert elns? Liker ikke å kjøpe fra internett.

Lenke til kommentar
Elkjøp har iallefall 676 utgaven,som vel er litt nyere modell.

Det er samme skjerm som A656 men med innebygget Mpeg4 mottager for det norske bakkenettet. Man betaler da 2500,- ekstra for en turner man høyst sannsynelig ikke kommer til å bruke men det er også selvfølgelig dyrere å kjøpe hos Elkjøp også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...