Kenny000 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Er det ikke veldig lenge siden noen har gitt ut et tradisjonelt "Winter Games" spill? Kunne tenke meg å spille dette på dataen! Noen som kjenner til noen i fremtiden? Er forresten ikke de gamle "winter games" -spillene freeware nå? Noen som kan navnene/hvordan få tak i dem? Hadde vært kult å spille ! Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hva med spillet som heter Winter Games,en klassiker. Liker du hopprenn så vil jeg anbefale hoppspillet Skijump Challenge 2001,eller det enkle men geniale spillet Deluxe SkiJump. Når det gjelder konkrete web sider hvor du kan laste ned freeware spill så har jeg dessverre ikke noen får hånden nå(de jeg har er lagt ned :sad: :sad: ) Lenke til kommentar
kim Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Salt Lake 2002 blir vell utgitt snart, men dessverre er det veldig dårlig, etter hva jeg har hørt :sad: Lenke til kommentar
charlymorton Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 14:20, Kenny000 skrev:Er det ikke veldig lenge siden noen har gitt ut et tradisjonelt "Winter Games" spill? Kunne tenke meg å spille dette på dataen! Noen som kjenner til noen i fremtiden? Er forresten ikke de gamle "winter games" -spillene freeware nå? Noen som kan navnene/hvordan få tak i dem? Hadde vært kult å spille ! De gamle Winter Games spillene er fremdeles beskyttet av copyright, for å få tak i dette spillet må du kontaket Accolade eller Infogrames og spørre om de kan selge det til deg, evt. gjøre det tilgjengelig for alle å laste ned. Mo. Lenke til kommentar
paper Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: De gamle Winter Games spillene er fremdeles beskyttet av copyright, for å få tak i dette spillet må du kontaket Accolade eller Infogrames og spørre om de kan selge det til deg, evt. gjøre det tilgjengelig for alle å laste ned. Kan hende jeg tar feil, men mener at copyright har "gått ut" på Winter Games.. Er/var i alle fall tilfelle med gamle spill som Ducktales osv.. Prøv et søk på abandonware på http://www.google.com eller lignende.. Lenke til kommentar
charlymorton Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 17:33, paper skrev:Kan hende jeg tar feil, men mener at copyright har "gått ut" på Winter Games.. Er/var i alle fall tilfelle med gamle spill som Ducktales osv.. Prøv et søk på abandonware på http://www.google.com eller lignende.. Hvis du går inn på theunderdogs.org så vil du se at det ikke går an til å laste ned det spillet pga: "Since this game is copyrighted by an IDSA member, we are not permitted to distribute it due to the IDSA notice. Please contact the company directly to either sell it to you, release it into the public domain, or give us the permission to distribute." Hvilket betyr at det er copyright'et av en av "Interactive Digital Software Association"-medlemmene. Altså, ulovlig å laste ned Mo. Lenke til kommentar
paper Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 19:07, charlymorton skrev:Hvis du går inn på theunderdogs.org så vil du se at det ikke går an til å laste ned det spillet pga: "Since this game is copyrighted by an IDSA member, we are not permitted to distribute it due to the IDSA notice. Please contact the company directly to either sell it to you, release it into the public domain, or give us the permission to distribute."Hvilket betyr at det er copyright'et av en av "Interactive Digital Software Association"-medlemmene.Altså, ulovlig å laste nedMo. Standard copyright varer i 5 år, dog med enkelte unntak. Noen ganger holder den tilbake.. (Dette gjelder noen ganger når man har en serie med spill.) MEN; jeg snakker om Winter Games som var _før_ Winter Olympics 94' greia, og den er jeg _temmelig_ sikker på er lovlig både å laste ned og stort sett gjøre hva du vil med.. paper, som frasier seg ethvert ansvar! Lenke til kommentar
charlymorton Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det er det samme spillet jeg snakker om også. se: http://www.theunderdogs.org/game.php?name=...+Challenge,+The Mo. Lenke til kommentar
Mr. Iggy Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det spillet er dritfett da :smile: Beste Vintersportspillet jeg har spilt ( med OL 94 på Sega`en på en klar andreplass ) Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 For et år siden kunne du laste ned MASSE gamle spill uten å få problemer med copyrighten, men med den nye lisensen firmaene håndhever (husker ikke navnet), vil ca. 90 prosent av spillene være beskyttet av en generell copyright. Fant ut hva denne lisensen heter. Skulle laste ned bubble-bobble '96, og fikk følgende beskjed: Download not available. Game is Copyright protected by the IDSA! _________________ The punk lives on! Tbird 1400 MSI K7T 266 Pro-R 256 TwinMos Reg DDR ATI Rage Fury (Byttes snart (Rettelse.. SKULLE byttes, helt til topline fucka opp bestillingen. nå gidder jeg ikke. )) ... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER [ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-03-07 08:03 ] Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvis du liker snowboard så tror jeg Amped: Freestyle Snowboarding skulle komme til pc snart (det er tilgjengelig på xbox :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå