Pc96 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei!! Det er vel en del av dere som har lyst på infenus eller sultan rs. Det er ingen fast plass på hvor den er. Alle disse youtube videoene er bare noe tull, da er det de som har funnet den helt tilfeldig på en plass og legger det ut på youtube. Jeg vil da gi en liten how to: 1.Jeg husker ikke hva oppdraget heter men du må komme forbi den første byen som ikke er opnet, du må ha gjort minst ett race som oppdrag. 2.Da går du inne på mobilen og velger telefonlisten og trykker brucie og trykker race. 3.Da får du en plass du må kjøre til og da begynner morroa! Se deg litt rundt på parkeringsplassene og bilene som kjører, utenfor husene og på broen. Det kryr av banshee-er, couetter, infernus og sultan rs..... Når du har valgt ditt, velger du telefonboken-brucie-quit race. 4.Enjoy. Som dere sikkert har skjønt er det på veg til race at de kule bilene dukker opp. Er det noe dere ikke skjønner så send tilbakemelding. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har nå forsøk å følge tipset, fant dessverre ingen Sultan eller Infernus biler. Har forøvrig fullført spillet. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ok,jeg har tatt meg god tid og ikke følgt veien men om ikke alle får det til, tror jeg ikke bare at det er hos meg dette skjer. Har komt lengere og dette funker fortsatt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fungerer forsatt ikke hos meg. Fant forøvrig denne videoen på YouTube, som viser hvor en Sultan RS er gjemt Testet selv og det fungerte som en kule. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ok, viss youtube videoen funker, trenger jeg ihvertefall vere så redd for sultanen min da :!: , men viss du ser deg rundt mens du kjører en sultan er det mange som kjører der(samme bil som du kjører). Men er det lenge fra man har opnet den andre byen til man opner den tredje byen?? Endret 26. februar 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror det går ganske radig, gjelder bare å følge historien og ta alle oppdrag man får tildelt. At omgivelsene innehar samme bil som du selv kjører er en rart "glitch", som alltid har vært tilstede i Grand Theft Auto, hvorfor aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå