Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Google sier at det kan være Webroot Spy Catcher som lager disse filene. Jeg kan legge til en hjt logg. btw jeg tviler på det er virus. Bruker online armor og avira, men igår fant superanitspyware noen trojanere.... Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Noble Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser ikke noe rart i den loggen jeg ihvertfall. I windows seven har jeg mulighet for å tracke hvilke filer som brukes av hvilket program. Finnes sikkert tilsvarende program for XP. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ser ikke noe rart i den loggen jeg ihvertfall. I windows seven har jeg mulighet for å tracke hvilke filer som brukes av hvilket program. Finnes sikkert tilsvarende program for XP. Det er den fila jeg lurer på. Kan jeg slette den? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå har jeg lest gjennom det som google finner. Noen sier det er en dump fra en installasjon som ikke blir slettet, andre skylder på Norton. Uansett ville jeg slettet filen, dersom den oppstår igjen ville jeg undersøkt saken nærmere. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nå har jeg lest gjennom det som google finner. Noen sier det er en dump fra en installasjon som ikke blir slettet, andre skylder på Norton. Uansett ville jeg slettet filen, dersom den oppstår igjen ville jeg undersøkt saken nærmere. Det er trygt? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dersom du er i tvil så kopier filen over til en annen plass, dersom noe roter seg til kan du flytte den tilbake. Jeg hadde ihvertfall slettet den. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Dersom du er i tvil så kopier filen over til en annen plass, dersom noe roter seg til kan du flytte den tilbake. Jeg hadde ihvertfall slettet den. ok tar nok bort i mot en time å kopiere den da Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Google sier at det kan være Webroot Spy Catcher som lager disse filene. Det kunne det vært, men jeg har ikke det programmet. edit: jeg bruker superanitspyware, og jeg fant en fil til programmet lengere ned på siden, samme sted som den store fila, det kan hende at den har laget den fila når den har oppdatert seg eller noe. Uansett holder på å kopiere fila til skrive bordet, snart ferdig. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har sletta fila, det går ann å defragmentere nå. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå