Senyor de la guerra Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har lagt merke til at de fleste yrker har veldig flotte navn på stillingen, så tenkte jeg skulle starte en tråd hvor vi tar opp stilige navn på stillinger dere har eller har hatt Her er mine: Kundekonsulent (telefonselger) Sjåfør (pizzabud) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Du kan jo plukke ut det fineste synonymet og legge til "konsulent", så er du i boks. Renholdskonsulent - vaskekjerring Agronom - bonde Konkubine - hore Key account manager - selger Endret 25. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Assisterende Buljongterninginnpakningsassistent. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Assisterende Buljongterninginnpakningsassistent. Har du jobbet som det Hvor lenge holdt du ut det da?? Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Assisterende Buljongterninginnpakningsassistent. Har du jobbet som det Hvor lenge holdt du ut det da?? Er en sang øystein sunde har laga detta da. "overbuljongterningpakkemesterassistent", som i følge han selv skal være det lengste ordet som er brukt i en norsk plate-tittel sjøl har jeg vært distribusjonsannsvarlig (lastebilsjåfør), førstepostbetjent (lastebilsjåfør), assisterende pauseromsleder (hva en lastebilsjåfør sier når en kunde ringer midt i lunsj-pausa), leda softispatruljen (lastebilsjåfør), spesialtransportør av eksplosive stoffer (lastebilsjåfør), godstransplantør (lastebilsjåfør), rallysjåfør (lastebilsjåfør med dårlig tid), astronaut (hva jeg blei når norcargo blei når de bytta navn til bring å malte alle lastebilene sine spy-grønne), logistikkansvarlig for eget nettverk (lastebilsjåfør med fast rute), også et par stillinger som matros, høvleriarbeider, soper, byggverkstinnstalatør. samt at jeg har eget firma da, hvor jeg kan skryte på meg hva jeg vil av fine direktør-tittler Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Pass deg så du ikke får problemer med å forklare de hyppige stillingsbyttene på fremtidige intervju. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Assisterende Buljongterninginnpakningsassistent. Har du jobbet som det Hvor lenge holdt du ut det da?? Er en sang øystein sunde har laga detta da. "overbuljongterningpakkemesterassistent", som i følge han selv skal være det lengste ordet som er brukt i en norsk plate-tittel sjøl har jeg vært distribusjonsannsvarlig (lastebilsjåfør), førstepostbetjent (lastebilsjåfør), assisterende pauseromsleder (hva en lastebilsjåfør sier når en kunde ringer midt i lunsj-pausa), leda softispatruljen (lastebilsjåfør), spesialtransportør av eksplosive stoffer (lastebilsjåfør), godstransplantør (lastebilsjåfør), rallysjåfør (lastebilsjåfør med dårlig tid), astronaut (hva jeg blei når norcargo blei når de bytta navn til bring å malte alle lastebilene sine spy-grønne), logistikkansvarlig for eget nettverk (lastebilsjåfør med fast rute), også et par stillinger som matros, høvleriarbeider, soper, byggverkstinnstalatør. samt at jeg har eget firma da, hvor jeg kan skryte på meg hva jeg vil av fine direktør-tittler Hehe, mye interessante sannhetskorn her. Den neste tittelen du får utdelt er sikkert "Transportkonsulent". Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Mange vaktselskaper lokker med stillingstitler som "Sikkerhetskonsulent". På norsk blir det en telefon- eller dørselger som skal prakke innbruddsalarmer på folk. Endret 15. april 2009 av Pellick Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ellers har du jo "boligmegler" - selger. Lenke til kommentar
shug Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Stod på gata og prøvde å få folk til å bli faste givere i Leger Uten Grenser. Stillingen het Vervekonsulent hehe Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Overtruckfører = truckfører Sjefsovertruckfører = truckfører (Fra Kurt blir grusom;P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå