StreepFTW Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Håper ikke dette er FOR banalt enkelt.. holder på å sette meg inn i iMovie 08, men visningsvinduet oppe til høyre er bare svart.. Alt ser ut til å virke ellers. Er det en funksjon jeg har slått av? Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Prøvd å spille av filmen? Det "svarte" feltet øverst til høyre er avspillingsfeltet. Der kommer filmen du spiller av. Lenke til kommentar
StreepFTW Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Prøvd å spille av filmen? Det "svarte" feltet øverst til høyre er avspillingsfeltet. Der kommer filmen du spiller av. Altså, når jeg spiller av filmen så er avspillingsfeltet helt svart. Alt annet funker, men jeg ser ingenting på avspillingsfeltet. Ikke i fullskjermmodus heller.. Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Prøvd å spille av filmen? Det "svarte" feltet øverst til høyre er avspillingsfeltet. Der kommer filmen du spiller av. Altså, når jeg spiller av filmen så er avspillingsfeltet helt svart. Alt annet funker, men jeg ser ingenting på avspillingsfeltet. Ikke i fullskjermmodus heller.. Da så, jeg begynnte å lure på om du virkelig mente dette seriøst... Hvis lyden kommer, men ikke bildet er det jo noe annet. Jeg ville prøvd å starte programmet på nytt, noe du sikkert har prøvd fra før, og hvis det fremdeles ikke fungerer ville jeg nok installert iMovie, eller iLife på nytt. Jeg selv bruker de gamle verisjonene mest, synes de nye er litt rotete og upraktiske, så jeg har ikke så god peiling på de nyere. Håper du får det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå