horrorh Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) JEg har i lang tid hatt rpoblem med at dvd-brennerene mine ikke finner tomme dvder. Den har tidligere funnet dvder med innhold og cder som både er tomme og med noe på. Dette har irritert meg en stund men i dag fjernet jeg Nero for jeg fant en plass at det kunne lage problemer. Men dette hjalp ikke og da jeg skulle reinstallere Civilization IV i dag så er det ingen av spillerne som finner disken. Har noen noe erfaring med hva det kan være? Har en Dell Dimension pc med medfølgende dvd-brenner, pluss en som jeg har satt inn selv (husker ikke merke og det står ikke på den). Problemet er altså: Ingen av spillerne finner tomme dvder, og noen dvder med innhold finner de heller ikke, mens andre går greit. Cder er ikke noe problem. Endret 25. februar 2009 av horrorh Lenke til kommentar
horrorh Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Ingen som har noen forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 har opplevd samme på et par laptopper at nero når mislykker brenne en cd får spillerne til og virke daue i windows selvom i enhetsbehandling og egenskapene til disken finner den ei plate. har alltid bare brukt reinstallere siden enkleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå