[aZt]fluid Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Greit nok, Action Quake 2 er ett gammelt spill, men det er fortsatt mange som spiller det. Syntes det er på sin plass med en omtale av dette spillet. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hm .. lenge siden jeg har spilt. Men bra spill .. er skikkelig morsomt spill der taktikk ligger på øverste hylle. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hadde vært morsomt å se en omtale av aq2 ja! (mest for min egen del da jeg har spillt mod'en i en evighet Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 man skriver normalt anmeldelser av spill for at de som ikke har prøvd det skal bli oppmerksom på det.. tror dere folk som aldri har hørt om aq2 kommer til å prøve det når de hører at det er en quake 2 mod? Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Tja, godt spørsmål. Har med tid og stunder blitt en del fordeler ved Quake2 og derav AQ som; -Lave systemkrav -Man trenger ikke fullversjonen til q2 for å spille aq2 -Bred støtte når det gjelder operativ system og 3dkort -Ingen cdkey for å spille online Men er enig at hos folk som begynnte å spille for 2 mnd'er siden så er noks interessen heller laber. Og ikke tro jeg er en fanatiker som på død og liv mener at alle burde spille aq2, da det av åpenbare grunner ikke passer for alle. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ja Aq2 var rått, og er det fortsatt. Aq2 har den råeste sniperen, og for å ikke snakke om bunnyjumpinga total eier Så synd cs kom og ødela alt, er sikker at mange flere ville spilt det fortsatt hadde ikke cs vært sluppet Er tnx serverne fortsatt oppe ? Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ja tnx er fremdeles oppe, heter ikke bunnyjumping men strafejumping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå