Gå til innhold

iTunes-fjerne like sanger for å få mer plass?

Zevs31

Anbefalte innlegg

heihei!

for det første vil jeg beklage hvis tråden er feilplassert....

Nå har det seg slik at jeg skal på tur i helgen, og vil derfor ha noen filmer inn på iphonen. Men jeg har allere ca.10GB med musikk, så trenger litt mer plass. Når jeg laster ned musikk så pleier jeg å laste ned "complete collection" slik at jeg får alle albumene. dette gjør at jeg får flere versjoner av samme sang. så jeg lurer på om det fins en funsjon/program som fjerner alle sanger med samme tittel, som det er flere av, slik at jeg står igjen med en av hver sang og dermed skaffer meg litt ekstre plass på iPhonen min.

Takker på forhånd;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I iTunes kan du trykke på fil->vis duplikater. jeg er ikke sikker på om dette fungerer på en iPhone, kanskje det bare funker i musikkbiblioteket.

I så fåll blir du nødt til å gjøre det på musikkbiblioteket ditt, slette alle duplikater og så synkronisere med iPoden.

nb: legg merke til at når du synkroniserer så synkroniserer du dataen med iPhonen, du erstatter all musikk på iPhonen med musikkbiblioteket på dataen. Og dette fungerer IKKE begge veier. Dvs at hvis du har musikk på iPhonen som du ikke har på dataen blir denne musikken slettet uten forvarsel under synkronisering, derfor vær obs på dette med automatisk synkronisering, vær sikker på at det ikke står på. Jeg har brent meg på denne en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...