El Viking Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Trenger råd og tips. Dette skjedde. En kar jeg kjenner rygget borti skiltet til en annen bil. I flg. de på "min side" ble det så å si ingen bulk, men bileier påstod at det ble en stooor bulk. Dette ville han ha 500,- for, hvis ikke skulle han ringe politiet. Jeg var ikke der, så fikk ikke sjekket, men jeg tenkte.. "Et bulket skilt? Er DET noe man reparerer/skriver skademelding på?" Evt. det verste som kan skje er jo å bestille nye skilter, og det koster ca 100,- (?) med de nye plastskiltene? Tenker jeg riktig da? Det som var trist var at han ga fra seg de 500,- .... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De nye skiltene koster jo ingenting. Er vel 50kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan kan det bli en stor bulk i skiltet utenom at bilen får noen skade? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan kan det bli en stor bulk i skiltet utenom at bilen får noen skade? Hengerfeste... Og påstått stor bulk. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan kan det bli en stor bulk i skiltet utenom at bilen får noen skade? Hengerfeste... Og påstått stor bulk. Men skiltet sitter jo oftest på fangeren(eller bakluka bak), og hvordan kan da skiltet bli deformert uten at det som befinner seg bak ikke tar skade? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Var ikke der, så jeg vet ikke, men tipper at han har rygget med sitt hengerfeste inn i frontskiltet på den andre. De sitter ofte på plastfangeren, så den tåler litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå