PyrionZ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tok poliovaksine på skola i dag, etter den kjente jeg at jeg ble mer og mer kvalm. Så da reiste jeg hjem. Når jeg kom hjem, bar det på dass for så å drite det fiseringen klarte å holde! Var som å pisse ut av anus! Er sånn enda: ( Noen tips til å bli fort frisk? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Tok poliovaksine på skola i dag, etter den kjente jeg at jeg ble mer og mer kvalm. Så da reiste jeg hjem. Når jeg kom hjem, bar det på dass for så å drite det fiseringen klarte å holde! Var som å pisse ut av anus! Er sånn enda: ( Noen tips til å bli fort frisk? Det kan være en allergisk reaksjon på vaksinen og anbefaler at du oppsøke legevakten hvis du ikke blir bedre. Endret 25. februar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Vurdert det, men kan også være helt tilfeldig, mange kamerater som er syke om dagen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vurdert det, men kan også være helt tilfeldig, mange kamerater som er syke om dagen. Etter vaksinasjonen? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, eneste jeg som ble dårlig etter vaksina. Ihvertfall som jeg vet. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, eneste jeg som ble dårlig etter vaksina. Ihvertfall som jeg vet. ok. Drikk rikelig med væske ellers god bedring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå