ovinn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei Formaterte laptopen til en kompis i går, en LG F1-22PTV2 om jeg ikke husker feil. Den begynner å bli noen år (han tippet 4) så jeg måtte søke meg ihjel før jeg fant drivere som kunne fungere. Fikk installert de og alle funket fint sett bort fra lyddriveren. Det kommer lyd, men når jeg plugget inn headsetet fortsatte den bare å spille på høyttalerne på pcn. Det er Realtek HD Audio lyddriver, og den registrerer at jeg plugger inn headsetet (popper opp en boks med flere valg og et spørsmål om hvilken enhet jeg satt inn). Prøvde å avinstallere og bruke en cd jeg har med endel forskjellige drivere til windows. Samme ble installert og samme problem oppstod. Er det noen som har hatt lignende problem med laptop? Det fungerte helt fint like før vi formaterte, kan ikke skjønne hva som er problemet. Akkurat som den ikke oppfatter at det er en lydport der, men den oppfatter det likevel (hvis dere skjønner). Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå