christt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det går ikke nå, men du kan editere dem slik at kun et har innhold. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Var inne å leste litt på www.koss.com, der står det jo sort på hvitt hva man skal gjøre om noe går i stykker. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Fikk mitt koss r50b headset i dag, 2 timer senere løsnet det venstre elementet og ligger nå å slenger løst. Fy f4en nå er jeg irritert. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg leverte inn mine Koss KTX Pro1 til FreeRecordShop, det tok over 2 MÅNEDER før jeg fikk de tilbake.Da jeg kom hjem så jeg på lappen som fulgte med, der sto det: Returårsak: ?Lyd? Ingen feil funnet Argh.. Hvordan kan de si det! Jeg hører jo STOR forskjell på venstre og høyre øre! Dvs: Venstre øre er merkbart dårligere til å spille av skarpe toner og bass, og ved enkelte låter skurrer venstre øre. Hvis jeg lar høyre øre spille alt, skjer ikke dette. Kjøpsloven: Dersom selgeren ikke klarer å rette samme feil på to forsøk, kan du kreve prisavslag eller heve kjøpet. forbrukerportalen.no Kan jeg med dette få nye? Eller gjelder ikke dette på slik type garanti? Var innom Hi-Fi klubben og spurte om han merket noe forskjell på min KTX Pro1, han satte på en CD, og hørte i 5 sek... Så gav han meg nye med en gang! Det er slik det skal være, bra Hi-Fi klubben Lenke til kommentar
cof Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ledningen på mine koss porta pro har morknet. kan jeg få byttet/reparert de uten kviteringen som jeg har klart å miste??? Lenke til kommentar
cc Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Tenkte å stikke nedom med mine PortaPro imorgen. Katta mi har tygd over ledningen Tror dere det går greit? Burde det det? Vanlig HiFi-butikk, de har gitt meg paddene gratis et par ganger tidligere uten noe stress. Kan bli artig å høre om det går greit, og om det har skjedd før Lenke til kommentar
eberland Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis folka i butikken er litt grei så fikser de det. Butikkene bør ha en avtale med koss at headsett blir hentet og fikset eller at butikken har retur headsett de kan levere ut og "bytte" større parti med leverandør innemellom... Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kjøpte meg et par KOSS UR30 på TG, disse har listidsgaranti, Hva betyr dette? Har lest om flere som bytter dem mange ganger i året. Har vanskelig for å tro at de fikser dem for deg uansett. Fikser de dem gratis om jeg setter meg på dem? Sprenger dem? Fikser de dem overalt de selger KOSS? Pappa klarte å sprenge elementene i mine Koss Porta Pro da han kjørte løs med jegermarsj på full guffe! Jeg henvendte meg til Koss, og ble så henvist til et firma i Oslo. Jeg sendte headsettet inn med en "passende" klage over kvalitet og holdbarhet, og sa at de spesifikt måtte skifte ut begge elementene i dem. DEt tok totalt 14 dager fra de var sendt, til de kom i retur i posten fiks ferdige. Øystein Lenke til kommentar
surtur Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg leverte nylig mine KTX Pro til forhandler i trondheim. fikk levert uten kvittering og de lovte å sende inn. jeg har mistet lyd på den ene siden. spørsmålet mitt går på hva som skjer nå? har fått kvittering på service og slikt..regner med de kontakter meg når det er fikset. får jeg en ny hodetelefon eller kun den gamle reparert? burde seff spurt om dette når jeg var der...men den gang ei... jeg vil gjerne ha et annet Koss-produkt isteden som passer mitt nåværende behov bedre.. er dette mulig? What to do?? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg leverte nylig mine KTX Pro til forhandler i trondheim.fikk levert uten kvittering og de lovte å sende inn. jeg har mistet lyd på den ene siden. spørsmålet mitt går på hva som skjer nå? har fått kvittering på service og slikt..regner med de kontakter meg når det er fikset. får jeg en ny hodetelefon eller kun den gamle reparert? burde seff spurt om dette når jeg var der...men den gang ei... jeg vil gjerne ha et annet Koss-produkt isteden som passer mitt nåværende behov bedre.. er dette mulig? What to do?? Tror ikke det er mulig å bytte til et annet koss-produkt nei. Du får den gamle tilbake med reparasjon utført. Lenke til kommentar
cc Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vel, det gikk fint. Jeg kom inn i butikken, sa "jeg har fått meg katt, jeg" og viste frem mine PortaPro med ledningsstumper, så hentet han et skjema han fylte ut, og tok betalt bittelitt for portoen (35 kr ca). Ikke noe mer enn det, vente 14 dager så var alt fint. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Denne tråden passet perfekt! Satt ved PCen med mine Koss ktx-4 i PC-h.talerne og når jeg reiste meg hadde ledningen viklet seg rundt kneet eller no, så jeg rev med meg en PC-h.taler, et tastatur og Koss-ene mine. Kun Koss-ene ble ødelagt tho :-) Sendte mail til supporten på koss.com slik det stod jeg skulle gjøre, men har ikke fått svar enda.. men etter å ha lest gjennom denne tråden stikker jeg like gjerne innom der jeg kjøpte de og spør om nye/reparasjon. Har livstidsgaranti på de, ja. Har ikke kvittering, men det høres jo ut som om det skal gå bra fordet. Kommer tilbake med full rapport om hvordan det gikk Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Har et par koss UR-30 jeg... hehe.. usprengelige jo... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Da er jeg tilbake fra Platon. Typen bak disken tok imot de og sa han skulle sende de til rep. Kom til å ta 3-6 uker Han ba meg sjekke om de hadde samme typen på stativet, noe de ikke hadde, så det kunne virke som jeg kunne fått splitter nye der og da hvis de hadde hatt. Heia Koss Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ellers må jeg anbefale PortaPro om jeg skal anbefale noen. Veldig bra lyd.Men helt ærlig suger kvaliteten enormt! Virker litt amerikansk. Stort og flott og sprekt, men går i stykker etter kort tid. Om Koss Garant: Dette er de best Amerikansk headphone forum http://www4.head-fi.org/forums/. Koss er svært velkjent der, fordi at det har bra qvalitet og det lifetime guaranti. Guarantien er ikke bare snakk. Jeg har Koss KSC-35 hodetelephoner for et par år - og inen problem. Mye bedre lyd qvalitet en mange "audiophile" hodetelefoner..... Ogsa for the meste part, problemet med Koss er at "earpads" er litt billige qvalitet. I USA er det ikke et problem - man kan bare drår til Radio Shack og knope en anner for kun 30 kr. Men drivere er stark og har alri hadde et problem. Men også jeg synes at Normen kansje er litt litt for "demanding" om disse hødetelefoner - fordi at dere betale for mye for alt. Prisen for PortaPros/SportaPros i USA er kun 250-300kr. Kjenne ikke hvorfor det er så veldig dyr her. Du finne ikke bedre value enn Koss for bare 300 kr - spesielt med en sånn garanti!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå