Goebbels Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Så jeg får de fikset om jeg setter meg på de? Ikke hvis det blir bevist at du setter deg på de . Men det kan jo hende at du får lurt folk til å reparere de ved å finne på en historie :wink: tullprat. Der jeg handlet mine så spurte jeg om garantien. Og da svarte ekspeditøren (overraskende nok) at hvis jeg åpnet pakken foran han, knakk de/ødela de, så måtte han bare gi meg nye, uten diskusjon. og dette var en stor butikk i Oslo, ikke noe lokalt hvor han kjente meg eller noe . Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kjøpte noen Koss for noen år siden men så syntes jeg de ikke gå nok til spilling osv. Så jeg kjøpte noen andre (SIGN). Og jeg ga de gamle til broren min, og nå har de gått i stykker. Jeg kjøpte de av Hysj Hysj eller noe. Og de er konkurse så hva skal jeg/broren min gjøre? Lenke til kommentar
kyan Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 muligens litt off-topic, men når vi er inne på Porta-Pro... jeg har et par porta pro som har mista lyden på det ene øret. Da jeg var nede å skulle bytte de, sa han duden at jeg var NØDT å ha kvittering, men jeg har flytta 2 ganger siden jeg kjøpte de, for ca 1.5 år siden, og det er liten sjans for å finne den kvitteringen igjen... burde ikke de ta de inn uansett? eller hvordan funker det? kiiipt å være uten headset! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 burdte vell gå an å sende in til koss da : Lenke til kommentar
Chief Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har en grei deal med BMH (Bergen Musikk Handel), koster 50kr så leverer jeg inn mitt sett og får ut eg som allerede har vært inne til reperasjon. Så slipper jeg å vente, og så får jeg et "nytt" headsett med en gang. 50lapper en for det det koster de å sende inn klokkene til reperasjon! Og da driter de i hva som feiler de! "Byttet" mine endel ganger pga klirring i et av elementene, blir gal av å sitte å høre på den jævla klirringen! -Chief- Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 muligens litt off-topic, men når vi er inne på Porta-Pro... jeg har et par porta pro som har mista lyden på det ene øret. Da jeg var nede å skulle bytte de, sa han duden at jeg var NØDT å ha kvittering, men jeg har flytta 2 ganger siden jeg kjøpte de, for ca 1.5 år siden, og det er liten sjans for å finne den kvitteringen igjen... burde ikke de ta de inn uansett? eller hvordan funker det? kiiipt å være uten headset! du trenger _ikke_ kvittering på Koss! _Alle_ som fører Koss skal ta inn til reprasjon, gratis! Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 "Byttet" mine endel ganger pga klirring i et av elementene, blir gal av å sitte å høre på den fordømte klirringen! Jeg har også hatt mye problemer med klirring og/eller skurring i elementene på lave frekvenser, både før og etter reparasjoner og i helt nye, godt innspilte sett. Så det er helt klart en svakhet med PortaPro. Ellers veldig godt fornøyd. Vil du ha en mellomting mellom øreplugger og heldekkende klokker fins det ikke noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kjøpte noen Koss for noen år siden men så syntes jeg de ikke gå nok til spilling osv. Så jeg kjøpte noen andre (SIGN). Og jeg ga de gamle til broren min, og nå har de gått i stykker. Jeg kjøpte de av Hysj Hysj eller noe. Og de er konkurse så hva skal jeg/broren min gjøre? Har koss ur30 og disse er dritbra til spilling. Skikkelig fet bass som dirrer i hodet når fyren i UT2k3 roper "multi kill" Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 du trenger _ikke_ kvittering på Koss! _Alle_ som fører Koss skal ta inn til reprasjon, gratis! Imponerende av Koss. Fatter'n har et par Koss høretelefoner (tror det er PortaPro. Blå litt, fancy) som han fikk i gave og da er det digg å kunne bytte de uten kvitering. (det er jeg som bruker høretelefonene da). Jeg for min del synes av og til det blir litt mye bass når jeg hører lenge på musikk, men så er ikke jeg glad i så veldig høy musikk rett i ørene mine heller, da. Blir et stort til Koss fra meg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Mine Koss PortaPro har mista lyd på det ene øret. Får jeg bytta/fiksa de gratis da? Har bare hatt de et par måneder har samme som deg. SEFF skal du få nye! finn på en bra unnskyldning, men i dette tilfellet trenger du jo ikke det. Henviser til paragraf 16c (eller 15) i forbrukerkjøpsloven. Mangel på vare. Lyd på kun ett øre er så definitivt mangel på vare Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Da satser vi på det. *lage notat til seg selv: _ikke_ la søstra di låne hodetlf!* Livstidsgaranti er fine greier Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hei! dette var en interessant tråd. Gjelder denne garantien ALLE KOSS produkter? Har Koss KTX/Pro kjøpt på expert for ca 500, er det garanti på disse, eller er det bare noen utvalgte hvor det står på esken? edit: glemte å fortelle feilen. Den bryteren som regulerer lyden er ødelakt, så jeg åpnet den og prøvde å lodde selv å greier inni der, men det ble ikke bra. Masse lim å greier rundt. Man ser at jeg har vært inni å prøvd å reparert. Mister man garantien om man har noe da? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hei! dette var en interessant tråd. Gjelder denne garantien ALLE KOSS produkter? Har Koss KTX/Pro kjøpt på expert for ca 500, er det garanti på disse, eller er det bare noen utvalgte hvor det står på esken? edit: glemte å fortelle feilen. Den bryteren som regulerer lyden er ødelakt, så jeg åpnet den og prøvde å lodde selv å greier inni der, men det ble ikke bra. Masse lim å greier rundt. Man ser at jeg har vært inni å prøvd å reparert. Mister man garantien om man har noe da? Står det ikke "Lifetime warranty" oppe i hjørnet på de? Uansett er det jo verdt et forsøk. Kan hende at de nekter pga at du har rota det til, men det kan jo gå! Skal være livstid på alle... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 kjøpte meg et sett med koss portapro fra usa nylig, til kr 215,- med en 50% avslag kode. her i norge koster de jo 700,- o_0. hadde en kamerat i USA som tok de med til meg. genialt bra.. er vel noe av det beste du får til den prisen i bærbar klassen. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 oh and btw.. hodetelefoner er et latterlig ord, i mine kretser bruker vi ørelydere ^_^ Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg kjøpte noen koss porta pro hodetelefoner for tja 1 år siden.. nå har jeg klart kunststykket å knekke av den ene høgtaleren/lydproppen om dere skjønner hva jeg mener..litt dårlig feste der egentlig... kan jeg da bare levere dem inn (kjøpt på hifiklubben) og få dem fixet gratis?? ellers anbefaler jeg koss porta pro til alle, de er veldig bra lyd i dem, spesielt god bass... Lenke til kommentar
oio Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg jogga med mine en gang. de falt i bakken og jeg tråkka på dem. fortalte til butikken (spaceworld) akuratt det som skjedde,, fiikk nye uten problem.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kjøpte Koss første gang for 2 år siden og er stor fornøyd.. et tips er å kjøpe direkte fra www.koss.com, prisene der er veldig lave i forhold til hva du får på typiske norske butikker som spaceworld , expert mm. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 oh and btw.. hodetelefoner er et latterlig ord, i mine kretser bruker vi ørelydere ^_^ Headset er vel det riktige ordet. Men stå på. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 oh and btw.. hodetelefoner er et latterlig ord, i mine kretser bruker vi ørelydere ^_^ Headset er vel det riktige ordet. Men stå på. pah! det er da ikke et norskt ord. ørelydere sier jeg deg.. og istedet for høyttalere sier man lydere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå