Nesnitram Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Googlet litt og fant disse to produktene; Dermatend ADN VÉGÉTAL Begge produktene skal visstnok fjerne pigmentflekker. Er dette sant? Endret 20. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 kort og godt: Nei og nei Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 kort og godt:Nei og nei Tror du det eller vet du det? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 I går bestilte jeg dermatend fra hjemmesiden deres, dermatend.com. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Flott side som nekter deg å gå videre og tar kontroll over browseren din. Akkurat slikt man forventer av seriøse forretninger. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke problemer med siden deres. Leste også litt rundt på nettet og det er flere som har sagt at det fungerer. Uansett, skal gi tilbakemelding når jeg har prøvd den. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At flere sier det fungerer er ingen forutsetning for at det fungerer. Just look at Hitler Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 At flere sier det fungerer er ingen forutsetning for at det fungerer. Just look at Hitler Kanskje det dummeste jeg har hørt. Hvis en person sier at det fungerer og kan bevise det, så stemmer vell det. Menneskekroppen er lik hos alle mennesker, så hvis det fungerer hos en person vil det fungere hos en annen. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At flere sier det fungerer er ingen forutsetning for at det fungerer. Just look at Hitler Kanskje det dummeste jeg har hørt. Hvis en person sier at det fungerer og kan bevise det, så stemmer vell det. Menneskekroppen er lik hos alle mennesker, så hvis det fungerer hos en person vil det fungere hos en annen. Nå, det er det dummeste jeg har hørt. Ville heller rådhørt meg med noen som faktisk kan noe om dette eller har egne erfaringer før jeg hadde putta det i kroppen. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Står litt forskjellig ang Dermatend på nettet... Noen hevder at det funker... Andre klager på at det er et "shitty product" som de får rødt arr eller hvit flekk av der de har brukt det... Som det pleier å stå advarsel om på sterke produkter "Prøv på en lite synlig del først!" Er ikke laser-behandling for å fjerne føflekker og lignende det mest moderne nå om dagen?? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Står litt forskjellig ang Dermatend på nettet... Noen hevder at det funker... Andre klager på at det er et "shitty product" som de får rødt arr eller hvit flekk av der de har brukt det... Som det pleier å stå advarsel om på sterke produkter "Prøv på en lite synlig del først!" Er ikke laser-behandling for å fjerne føflekker og lignende det mest moderne nå om dagen?? Tror du må ha resept fra legen for å få den fjernet med laser. Har fjernet med skapell før, men da ble det også et stygt arr. Så denne gangen går jeg for å prøve ut en mer naturlig variant Tror den inneholder noe urteekstrakter som visstnok skal drepe cellene som skaper den brune fargen under huden. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 I dag kom dermatend tuben i posten Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Den fungerer som bare rakkern! Forsøkte på en litt usynlige først for å se om det ville fungere og at det ikke skulle etterlate seg noe arr. Jeg fulgte brukanvisningen nøye, og i går var det kommet en skorpe og i dag hadde den falt av. Så nå er det bare litt rosa hud akkurat der jeg fjernet den som jeg smører på med litt krem daglig for at huden skal bli blank og fin Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Leste litt rundt på norske helsesider og forumer hvor flere spørr om dermatend faktisk fungerer og om det er kremer som kan fjerne pigmentflekker, og da har "spesialistene" forklart at det ikke finnes den type kremer, og at den eneste løsningen er å få den skåret bort. Latterlig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Spesialistene ønsker sikkert ikke å gå god for å svi dem bort med tvilsomme kjemikalier. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ey Johan, vet du om dette fungerer på små arr? Har et lite bitemerke på ryggen som hadde vært greit å få bort. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ey Johan, vet du om dette fungerer på små arr? Har et lite bitemerke på ryggen som hadde vært greit å få bort. Står hvertfall på hjemmesiden (www.dermatend.com/net) at det skal fungere like bra på arr som på føflekker, men har ikke prøvd det ennå. Er vell verdt et forsøk, ellers så vet jeg at leger lett kan fjerne små arr med laser relativt billig her i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anette_* Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hei Johan! Jeg ønsker å få fjernet en god del føflekker. hvor lenge må man smøre det på før det virker? Og nå er det tilbud på nettsiden om at man får 2 tuber. Hvor mange føflekker kan man få fjernet med 2 tuber? Jeg lurer veldig på om det hjelper for fregner også. . . ? Mvh anette! Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Kjøpte Dermatend da jeg bodde i Canada, og har gode erfaringer med den. Pigmentene forsvinner, men etterlater et slags type sår som kan en tid før det healer helt. Brukte Dermatend i august, og først nå har pigmentflekken jeg fjernet forsvinnet så og si helt. Vil dog ikke bruke den på ansiktet, da er det bedre å søke profesjonell hjelp, selv om det kommer til å koste litt mer. Med to tuber så får man fjernet MANGE. Endret 10. januar 2010 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Gjest KRISTINE Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hva ligger prisen på i det hele tatt ? du bestiller jo det fra utlandet eller no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå