Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dermatend til fjerning av pigmentflekker?

Nesnitram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
  • 4 uker senere...
At flere sier det fungerer er ingen forutsetning for at det fungerer.

Just look at Hitler

Kanskje det dummeste jeg har hørt. Hvis en person sier at det fungerer og kan bevise det, så stemmer vell det. Menneskekroppen er lik hos alle mennesker, så hvis det fungerer hos en person vil det fungere hos en annen.

Lenke til kommentar
At flere sier det fungerer er ingen forutsetning for at det fungerer.

Just look at Hitler

Kanskje det dummeste jeg har hørt. Hvis en person sier at det fungerer og kan bevise det, så stemmer vell det. Menneskekroppen er lik hos alle mennesker, så hvis det fungerer hos en person vil det fungere hos en annen.

Nå, det er det dummeste jeg har hørt. Ville heller rådhørt meg med noen som faktisk kan noe om dette eller har egne erfaringer før jeg hadde putta det i kroppen.

Lenke til kommentar

Står litt forskjellig ang Dermatend på nettet...

Noen hevder at det funker...

Andre klager på at det er et "shitty product" som de får rødt arr eller hvit flekk av der de har brukt det...

Som det pleier å stå advarsel om på sterke produkter "Prøv på en lite synlig del først!"

Er ikke laser-behandling for å fjerne føflekker og lignende det mest moderne nå om dagen??

Lenke til kommentar
Står litt forskjellig ang Dermatend på nettet...

Noen hevder at det funker...

Andre klager på at det er et "shitty product" som de får rødt arr eller hvit flekk av der de har brukt det...

Som det pleier å stå advarsel om på sterke produkter "Prøv på en lite synlig del først!"

Er ikke laser-behandling for å fjerne føflekker og lignende det mest moderne nå om dagen??

Tror du må ha resept fra legen for å få den fjernet med laser. Har fjernet med skapell før, men da ble det også et stygt arr. Så denne gangen går jeg for å prøve ut en mer naturlig variant :) Tror den inneholder noe urteekstrakter som visstnok skal drepe cellene som skaper den brune fargen under huden.

Lenke til kommentar

Den fungerer som bare rakkern! Forsøkte på en litt usynlige først for å se om det ville fungere og at det ikke skulle etterlate seg noe arr. Jeg fulgte brukanvisningen nøye, og i går var det kommet en skorpe og i dag hadde den falt av. Så nå er det bare litt rosa hud akkurat der jeg fjernet den som jeg smører på med litt krem daglig for at huden skal bli blank og fin :)

Lenke til kommentar

Leste litt rundt på norske helsesider og forumer hvor flere spørr om dermatend faktisk fungerer og om det er kremer som kan fjerne pigmentflekker, og da har "spesialistene" forklart at det ikke finnes den type kremer, og at den eneste løsningen er å få den skåret bort. Latterlig.

Lenke til kommentar
Ey Johan, vet du om dette fungerer på små arr? Har et lite bitemerke på ryggen som hadde vært greit å få bort.

Står hvertfall på hjemmesiden (www.dermatend.com/net) at det skal fungere like bra på arr som på føflekker, men har ikke prøvd det ennå.

Er vell verdt et forsøk, ellers så vet jeg at leger lett kan fjerne små arr med laser relativt billig her i Norge.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_anette_*

hei Johan! Jeg ønsker å få fjernet en god del føflekker. hvor lenge må man smøre det på før det virker? Og nå er det tilbud på nettsiden om at man får 2 tuber. Hvor mange føflekker kan man få fjernet med 2 tuber? Jeg lurer veldig på om det hjelper for fregner også. . . ? Mvh anette!

Lenke til kommentar

Kjøpte Dermatend da jeg bodde i Canada, og har gode erfaringer med den. Pigmentene forsvinner, men etterlater et slags type sår som kan en tid før det healer helt. Brukte Dermatend i august, og først nå har pigmentflekken jeg fjernet forsvinnet så og si helt.

Vil dog ikke bruke den på ansiktet, da er det bedre å søke profesjonell hjelp, selv om det kommer til å koste litt mer.

Med to tuber så får man fjernet MANGE.

Endret av Kaare_Jay
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...