Gå til innhold

Hva er nyeste softwareversjon på Grundig bakkenettdekodere?

Anbefalte innlegg

Jeg så i et par andre tråder at noen snakker om at det kom ny software-versjon til Grundig DTR 8720 i forrige uke.

Selv har jeg DTR 8740 MHP. Den har softwareversjon 2, nedlastet 01.03.90 01:00:00 (sic!)

Den har aldri oppdatert softwaren sin siden jeg kjøpte den i juni 2008, verken automatisk, eller når jeg har sjekket manuelt.

Derfor tenkte jeg å spandere en egen tråd på dette: Hva er nyeste softwareversjon? Kan noen være vennlig å sjekke i menyene sine (MENU - 4 installasjon - 4 dekodervalg - 3 nedlastingsinformasjon), uansett om du har DTR 8740 MHP eller en av Grundigs andre dekodere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så i et par andre tråder at noen snakker om at det kom ny software-versjon til Grundig DTR 8720 i forrige uke.

Selv har jeg DTR 8740 MHP. Den har softwareversjon 2, nedlastet 01.03.90 01:00:00 (sic!)

Den har aldri oppdatert softwaren sin siden jeg kjøpte den i juni 2008, verken automatisk, eller når jeg har sjekket manuelt.

Derfor tenkte jeg å spandere en egen tråd på dette: Hva er nyeste softwareversjon? Kan noen være vennlig å sjekke i menyene sine (MENU - 4 installasjon - 4 dekodervalg - 3 nedlastingsinformasjon), uansett om du har DTR 8740 MHP eller en av Grundigs andre dekodere.

Det er riktig at det kom ny software til Grundig DTR 8720 i forrige uke som gir en STOR forbedring i oppskalering av SD kanalene til 1080i. De oppskalerte bildene til 1080i ser nå betydelig bedre ut på en Pioneer 507 (50 tommer)

i forhold til 576i fra Grundig boksen.

Nyeste software i 8720 er 4.9bb ( oppgradert 18.02.2009).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...