Teac Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som har prøvd Body Shop sin ansiktskrem for menn? Skal ha en ny og gidder ikke og kjøpe en av dyre lenger. Har vært borti Clarins og Biotherm, men synes 300+ er litt vell mye for 50ml. De blir fort brukt opp på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Men's Expert serien til Loreal er ikke så aller verst.. Ganske rimelig også Fås jo på de fleste dagligvarebutikker Endret 25. februar 2009 av Star Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kanskje du vil si litt om hva slags hud du har før vi anbefaler noe? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vet ikke hvor du er fra, men her i Bergen er Kinsavik helsekost veldig god når det gjelder kremer osv som gir god fukt. Har prøvd det meste og det var her jeg fant noe som endelig fungerte på huden min. Min hud er vanskelig. Bryr du deg om dyr så er Loreal noe du bør styre unna. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Var ute å kjøpte Body Shop sin fuktighetskrem. Har fått prøvd den et par ganger nå og synes den var ganske grei. Den trakk fort inn og var ikke så voldsom tjukk. Betlate 169,- for 100ml. Det er ganske billig. Den var likevel ikke så god som Biotherm sin, men jeg synes 350,- for 75 ml bli litt drøyt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå