SuKa Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Så Texas Chainsaw Massacre fra 2003 for andre gang her om dagen, og begynte å søke litt rundt på internett for å lese om personen det var basert på (Thomas Hewitt). Det jeg finner er at det er basert på Ed Gein, men i filmen viser de et "ekte" klipp som de framstiller som noe som skjedde. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg la merke til skjorta til politimannen. På venstre skulder er det noe som ligner på en stjerne tegnet på skjorta. Var politi-skjorten slik på den tiden? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 På filmklippet sier de vell at de er i huset til "Hewitt", som er en fiksjonell karakter, så det er vell ikke ekte nei. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 The Texas Chainsaw Massacre er løst basert på Ed Gein, men den prøver ikke særlig hardt å være historisk korrekt. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Er bare tull og tøys ja, men dog basert på Ed Gein som nevnt over her. Sjekk linken om fyren, ikke rent koselig han heller: Lenke til kommentar
MPC Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Sjekk ut dette: og http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein Edit: Linken min er vist same som han over meg, nvm Endret 27. februar 2009 av MPC Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg ville nå heller sagt at den var inspirert av Ed Gein. Det har skrekkfilmene Psycho og Nattsvermeren også, forresten. Endret 28. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå