lamial Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Navn: Tufani (Storm) Kjønn: Hann Alder: Snart 5 måneder Rase: Basenji Liker: Å løpe, leke med andre hunder, jage fugler, ligge på sofaen. Liker ikke: Kjøre bil, regn, gjørme (for da blir han møkkete på pjuskepotene sine) Uvane: Bite i kneet mitt når han vil noe, bite i hoppetauet mitt når jeg trener, slikke folk i ansiktet (leeenge). Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 snart skal vi stemme! men vil ha litt flere hunder Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 snart skal vi stemme! men vil ha litt flere hunder Morsomt, så ikke den stemmebiten før nå. Er det ikke for lite deltakere enda? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Navn: Zelda Kjønn: Bitch Alder: 1 år Rase: Fransk Bulldog Liker: Kos på magen, baller, barn, oppmerksomhet Liker ikke: Regn, Stå opp tidlig, Søppelbøtter/Gjenvinningsposer Uvane: Glad i kattebæsj. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Navn: Sarah Kjønn: Biatch Alder: Snart 3mnd:p Rase: Fransk Mastiff Liker: Sove, kose, løpe etter unger og baller og pinner osv, jakte på støvsugern Liker ikke: Å gå ut. Uvane: Tisse og bæsje og tygge på alt og alle Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 snart skal vi stemme! men vil ha litt flere hunder Morsomt, så ikke den stemmebiten før nå. Er det ikke for lite deltakere enda? jo, derfor skal vi vente litt:) Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis ingen har flere hunder skal vi straks stemme! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ser virkelig ikke vitsen med å stemme... Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ikke jeg heller. Kan vi ikke bare presentere bikkjene våre da? Men egentlig spiller det ingen rolle, min hund er best uansett hvor mange/få stemmer den får. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 post din hund da! Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Navn: Aron Kjønn: Hann Alder: 1 år og 1 måned Rase: Rottweiler Liker: Snø, løpe etter gås, fotball og sanke måse-egg Liker ikke: Og stå i bånd Uvane: Biter meg i skoa når han står i bånd Valpebilde: Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Valpe bildet var Sykt fint! Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Navn: Balto Rase: Rottweiller Kjønn: Hann Alder: 2år Liker: Bade, er helt gal etter stubber, pinner, kvister. Skal graves opp! Gå tur, bære kløv, sportrening. Kos og mat er store favoritter. Liker ikke: Bli badet!! Stå opp tidlig, være inne! Han vil faktisk være ute stort sett hele tiden, blir for varmt for han inne:) Hunder som nærmer seg han hvis han spiser eller har bein. uvaner: Bjeffer alltid på en gammel nabo som bor i gata, ikke så glad i sau heller...., greier ikke roe seg ned inne. Lenke til kommentar
krug Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Kan noen slette denne posten? Endret 14. juni 2009 av krug Lenke til kommentar
krug Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Navn: Smøff Rase: Rottweiler Alder: 30 mnd. Kjønn: Hann Liker: Å fange bølgene på stranda, er gjerne helt borte vekk når bølgen slår over han:p, gummibeinet, pipeleker, bli koooset på, pølsebiter, gå tur, være ute, sove i merkelige stillinger:p, lille nabohunden som er 1/10-dels størrelse, nabokatten (men han er litt skeptisk ennå, selv om de kan sitte 1 meter fra hverandre!), mat, unger:) Liker ikke: Dusje etter å ha fanget bølgene.. saltvann er jo så mye bedre enn ferskvann;), ordet dusje.., Uvaner: Hva er det? Streeeekkee seg på parketten om morgenen...skraaape med klørne... Ellers veldig snill:) Endret 14. juni 2009 av krug Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Fin hund! tøffe bilder Edit: skriveleif Endret 14. juni 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Navn: Lana Rase: Blanding, Schæfer og Border Collie Kjønn: Jente Alder: 7år Liker: Pinner, bein , leverpostei Liker ikke: kraftige smell og bli fotografert. Uvane: Bjeffer på andre hunder ( spesielt store hunder ) , gjør det mest fordi hun er skeptisk og redd. Hun har uvane med å bjeffe på noen folk også,virker som hun skiller enkelte ut. Det er helst når hun er løs hun gjør det. Går somregel greit om hun er i bånd. Endret 22. juni 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Siv-berit Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Her er min hund :-) Navn: Oliver Alder: 1 år og 7 måneder Rase: Blanding av Jämthund, flatcoated retriver, Islandskfårehund og Australskfårehund Det beste med hunden: Han er en utrolig god venn! Snill med andre hunder, barn(og voksne), andre dyr. Han er også oppmerksom på om folk har det bra ( han merker feks. om noen får et Epilepsi anfall o.l) og han ELSKER å bade Uvaner/Uting: spiser kattebæsj Jeg stemmer på: Smøff, Rotweileren Lenke til kommentar
OEH Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Dette er min hund Navn: Shako Alder: 2 år 1 måned Rase: Rottweiler Liker: Å få kos, lekene sine, bade, sove Liker ikke: Tørkestativet(!), støvsugeren, små hunder Endret 13. september 2009 av OEH Lenke til kommentar
MissK Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Navn: Luna Alder: 8 Mnd Kjønn: Jente Rase: Chihuahua og Dvergpincher Liker: Å løpe rundt og vise hvor fin hun er etter hun har dusjet, hundebiteleken sin, bite på tær, skoene mine Liker ikke: Å dusje, gå pent i bånd, støvsugeren, andre jentehunder. _________________________ http://lillestoremeg.blogg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå