superkaisa Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 heei alle sammen, post bilde av din hund! og stem på det du syntes er finest. men ikke lov og stemme på seg selv. når du stemmer skriv: Jeg stemmer på: (navnet til den du stemmer på) og litt hvorfor Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Navn: Sheba Rase: Blanding, Norsk Buhund og Border Collie Kjønn: ♀ Alder: 7år Liker: Gummileker med pipelyder og griseører Liker ikke: kraftige smell og bli fotografert Uvane: Det utspekulerte kvinnevesenet har lært seg å lese TV guiden. Hun starter en usedvanlig blagsom masing om å få en liten tur, hver gang jeg skal eller er midt i et program jeg ønsker å se på Tv. Dette gjør hun selv om hun ganske nylig har fått en lang luftetur. Gemytt: Svært leken og krever mye kosetid. Endret 25. februar 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 fin hund Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Navn: Safira Rase: Alaskan Huskey, malamut+siberian (godblanding:P) Kjønn: Jente Alder: 2år Liker: Sokker, plage vette av meg når jeg er opptatt (egntlig hysterisk morsomt til tider) hente klær som skal bli hengt opp Liker ikke: å bli løftet, bade/dusje, å savne neo (hunden til svogeren) uvaner: bråke hver gang jeg og dama skal sove. eller generelt hver gang noen legger seg,skal bikkja leke. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Synkt fine hunder! skal snart poste et av min hund Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 venter fremdeles på bilde av hunden din:P Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Navn: Chabina Rase: Bedlington terrier Kjønn: Jente Alder: 3år Liker: Ting som er rosa, Leke, Familien, besøk!, Tomme brusflasker, Løpe rundt uten mening, kjøre båt og leverpostei Liker ikke: bade/dusje, børsting, menn med bart, å bade i havet/innsjøer og dyp snø uvaner: Bjeffe på alt som rører seg i hagen, sortere ut det gode i maten, ekstrem glede når vi får besøk (og da mener jeg ekstrem!) og at hun elsker å gi folk en skikkelig ansiktsvask. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Navn: Kaisa Rase: blanding collie/toller Kjønn: Jente Alder: 5ÅR Liker: Båt, være på hytten, kos, leke OSV liker ikke: være alene, skygger, sove alene. uvaner: spiser apsolut allt hun kommer over!! hopper av og til. Tok bilde med mobilkamera! Endret 12. mars 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Kaisa som valp! savner de årene! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Navn: Santoz Rase: Amerikansks staffordshire terrier Kjønn: Hann Alder: 5,5år Liker: Mat, kong, leking med tisper og kos Liker ikke: Andre hannhunder med baller som er middelstore og opp, katter, grønnsaker. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Tøft bilde det siste! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Navn: Luna Rase: Labrador Retriever Kjønn: Tispe Alder: 11 mnd Liker: Alt i hele verden Liker ikke: N/A Uvane: Spise kattebæsj Gemytt: Aldri sett hunden min sinna, aldri knurret, har ikke bjeffet siden hun var 8 mnd, lærenem når hun orker ellers en slæf sjel som liker soffakos og turer på fjell. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Navn: Ponni Rase: Kinesisk Nakenhund (chinese crested) Kjønn: Bitch Alder: snart 1,5 år Liker: Alt som kan defineres som mat, jage fugler, babyer og sofasliting. Liker ikke: Skumle hunder, oliven, være alene og å dele med andre. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Ha Ha fint bilde! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Navn: Thea Rase: Dvergpinscher Kjønn: Tispe Alder: 1 år og 2 mnd Liker: Å sove lenge, kose, spise ben, løpe rundt med sokker, leke , gå turer uten bånd, tomat, agurk, makrell i tomat, andre hunder Liker ikke: å gå tur i regn og vind Navn: Geisha Rase: Dvergpinscher Kjønn: Tispe Alder: snart 4 år Liker: Å sove lenge, kose, spise ben, løpe rundt med sokker, leke , gå turer uten bånd, tomat, agurk, makrell i tomat, andre hunder, å stikke av i skogen Liker ikke: å gå tur i regn og vind, og å bli "kødda med" av Thea mens hun sover. Endret 18. mars 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Navn: Odin Rase: Engelsk Staffordshire terrier Kjønn: hann Alder: 2år Liker: Slappe av i sola, sove på sofaer og stoler(oppå nakkestøtta, alltid der ), løpe i høyt gress, gå tur. Liker ikke: å bli løftet, bade/dusje(vann generelt), appelsin, grønnsaker. uvaner: drar klær rundt på gulvet når ingen er hjemme, tygge på ting han ikke har lov til(men ikke ting han har lov til ) Har kun to bilder på pcen, og dette var det beste. Såklart sov han på begge Endret 18. mars 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Navn: Nano Rase: Mor er Chihuahua, far er Puddel Kjønn: Jente Alder: 1 år Liker: Sove på fanget, sove i min seng, pølse, genseren sin, å være lydig og få ros etterpå. Liker ikke: Å dusje/bade, at jeg dusjer/bader, Tjukken - en stor staff. . Uvaner: Spise plast, spise katter, spise døde ting hun finner ute og ikke minst SKO. Til nå har det gått minst 7 par. Noen totalvraket andre bare skadet. Endret 9. mai 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Nice bilde alle sammen! Lenke til kommentar
Fasius Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) . Endret 10. mai 2010 av Fasius Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Navn: Balder Kjønn: Hann Alder: 4 år Rase: 1/3 buehund og 2/3 border collie Liker: Alt av mat som ikke er vanlig hundefor, så lange turer som mulig, svømme og kaste ball på fjellet. Liker ikke: Kjøre bil, dysje, klippe negler, pusse tenner, støvsuger osv.. Uvane: SKAL hilse på alle. Helst slikke i ansiktet. Endret 7. april 2009 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå