Nobu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er det noen av dere som vet hvor mye denne strømforsyninga støyer? Det står en slik i dama sitt kabinett for øyeblikket, så jeg lurte på om jeg skulle bytte ut den med min egen Zalman 300W, med tanke på at jeg snart skal oppgradere til XP2500+, og det kommer til å suge enda mer strøm. Synes den PSUen er litt varm allerede, så jeg vet ikke helt om jeg skal tørre å prøve meg videre med den. Kabinettet det er snakk om: https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr (Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Blå. 360W DX-01BL-D-U m/USB/FW). Er PSUen støysvak? Tror forresten produktnavnet på PSUen kan være HPC-360-202. Det er litt avhengig av om det står en "High Power" PSU eller en "Chieftec" PSU inni. Har dessverre ikke anledning til å sjekke dette nå, men bestilte kabinettet 31. desember, om det har noe å si (altså hvilken PSU som står i avhengig av dato..) Kan noen gi meg noen hint om lydnivå på PSU i disse casene? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har en slik PSU jeg...den bråker ikke rundt 12db er støynivået Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Har en slik PSU jeg...den bråker ikke rundt 12db er støynivået :o Så lite?? Damn, jeg må jo bytte den ved første anledning. lol Hva slags hardware har du i den maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå