konduktans Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 du burde være forsiktig med diskantene dine, siden forsterkeren er såpass liten av seg.veldig sannsynlig at du kan sprenge dem, desverre Hmmm. Høres ikke bra ut. Fortell. Du kan spille høyt, men pent? Tviler. Definer pent. Det måler seg ikke med kicker-høyttalerne i bilen, men til techno og film, som anlegget hovedsaklig vil spille av, gjør det nytta. Til 1700 er det ingen ting å klage på. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Nope. Fremdeles Kun10kr Kun10kr. Siden vi går inn for å være vanskelige: Når ble én binders verdt 10kr? Endret 15. mars 2009 av dePt Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du kan spille høyt, men pent? Tviler. Definer pent. Det måler seg ikke med kicker-høyttalerne i bilen, men til techno og film, som anlegget hovedsaklig vil spille av, gjør det nytta. Til 1700 er det ingen ting å klage på. Tjah. Tør påstå at de ikke vil spille "techno" no særlig bra heller, sikkert dansbart da, du hadde jo 10KVM for å boltre deg på. Dessuten er det ikke om å spille høyest eller dypest bass noe du tydeligvis er hektet på, but whatever floats your boat. Og å sammenligne et husanlegg med et anlegg for bil er veldig lite flatterende, men meg om det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Joda, det gjør da nytta. Har mye bedre anlegg i bilen, men allikevel brukbart. du hadde jo 10KVM for å boltre deg på. Når ble 3x4=10? Dessuten er det ikke om å spille høyest eller dypest bass noe du tydeligvis er hektet på, but whatever floats your boat.Og å sammenligne et husanlegg med et anlegg for bil er veldig lite flatterende, men meg om det. Når man hører på den type musikk jeg gjør er da vitterlig høyt og kraftig viktig! Selv om du hører på f.eks klassisk, og kjøper høyttalere til 150k for å kunne skille C fra D eller whatever på pianoet, så betyr ikke det at det er viktig for alle andre. Jeg synes de spiller pent fordi de får frem alle tonene jeg har lært å kjenne til i en sang. Jeg er langt fra noen HiFi-entusiast, men jeg veit da hvordan jeg vil ha lyden min. Og de høyttalerne der er veldig bra for mitt bruk. Hvis jeg skulle hatt fest/vors ville såklart ikke høyttalerne stått på det 12 kvm store soverommet mitt, men f.eks stua, der det faktisk er plass til flere enn meg og dama. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Joda, det gjør da nytta. Har mye bedre anlegg i bilen, men allikevel brukbart.du hadde jo 10KVM for å boltre deg på. Når ble 3x4=10? Dessuten er det ikke om å spille høyest eller dypest bass noe du tydeligvis er hektet på, but whatever floats your boat.Og å sammenligne et husanlegg med et anlegg for bil er veldig lite flatterende, men meg om det. Når man hører på den type musikk jeg gjør er da vitterlig høyt og kraftig viktig! Selv om du hører på f.eks klassisk, og kjøper høyttalere til 150k for å kunne skille C fra D eller whatever på pianoet, så betyr ikke det at det er viktig for alle andre. Jeg synes de spiller pent fordi de får frem alle tonene jeg har lært å kjenne til i en sang. Jeg er langt fra noen HiFi-entusiast, men jeg veit da hvordan jeg vil ha lyden min. Og de høyttalerne der er veldig bra for mitt bruk. Hvis jeg skulle hatt fest/vors ville såklart ikke høyttalerne stått på det 12 kvm store soverommet mitt, men f.eks stua, der det faktisk er plass til flere enn meg og dama. SKille C fra D? Du har egentlig ikke veldig mye peil, har du? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 SKille C fra D? Du har egentlig ikke veldig mye peil, har du? "for å kunne skille C fra D eller whatever" Les den setningen en gang til. Tror neppe det utsagnet var basert på noe fakta. Men siden du var så viktigper, som vet alt så tar jeg vel feil jeg og. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hahaha, nei har ikke peiling på instrumenter Men jeg veit hva jeg liker, og høyttalerne er slik jeg vil ha dem. Skulle gjerne hatt litt mer trøkk, men man kan vel ikke få all verden for 1700 kroner. Satser dog på litt kraftigere lyd når jeg kjøper ny forsterker EDIT: Mente forøvrig akkorder eller hva det heter, om det var uklart. EDIT2: @Strindmo: Veit ikke om du har lagt merke til det, men du befinner deg i kategorien gledesutbrudd. Det er her du skal komme med usaklig positive kommentarer og være superhyggelig, nettopp fordi folk har et gledesutbrudd. Du har et ødelegge-gledesutbrudd-utbrudd, du. Det finnes det nok ingen kategori for...... Endret 20. mars 2009 av conflict Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Selvfølgelig. Bare glem det. Jeg er ikke KUL nok for denne tråden ser jeg. Jeg har nemlig ikke et anlegg på 5465465 watt som spiller spraking. Man trenger ikke å framstå som dum online bare fordi man er uenig vel? Eller jeg jeg for viktigper for å forstå sånt? Dessuten, hvis man skal høre på EDM er det da ikke om å gjøre å spille høyest? Hva har fått folk til å tro dette? Nvm hele saken. Kult at du klarte å mekke deg et stuff. gzgz Endret 20. mars 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Strindmo: har du noe særlig annlegg selv da? conflict: det er mulig å få til utrolig godlyd ganske billig. F.eks er det mulig å få dynavoice f6 + en klasse t forsterker til samlet pris på rundt 2500. En kombinasjon som virkelig overrasker. Bruker den kombinasjonen i stuen, og jeg tror enda ikke at det er mulig å få til så god lyd så billig. Vurder forøvrig en slik forsterker: http://www.thinkgeek.com/electronics/porta...dio-video/af3a/ <- kraftig og utrolig rimelig. Jeg er vant til dyre forsterkere, men kunne godt klart meg med en sånn. Men hvilke høyttalere er det der? Horntweetere er ett forholdsvis skjeldent syn. Endret 20. mars 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 anlegget mitt er i Namsos, det er heller ikke noe spill klart anlegg. (nettopp derfor jeg ikke sitter på det i det hele tatt). Sitter med beyerdynamics ellers og de spiller mer enn klart nok, venter på penger nok til å skaffe et bedre lydkort nå Men det er jo ikke det som er poenget, han fiksa anlegget sitt, grats til han kizn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå