Gå til innhold

Anlegg? Funker ikke? Jai fikse!

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil jeg ikke si. Joda, det har seg slik at jeg bytta til meg en 10" sub fra en kompis, og jeg bytta til meg anlegget som sto i stua. Så jeg mangla bare en forsterker for å få et komplett anlegg. Siden det var forsterker i subben, tenkte jeg å koble høyttalerne via den, men det funka ikke. Så tenkte jeg å koble subben via cd-spiller-forsterkeren som hørte til høyttalerne, men det gikk heller ikke. Så jeg tok kabler fra stua, bilen, skuffen og god knows where, og kobla alt til dataen. Kan gi dere koblingsskjema og bilder i morra:D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
[OT]

Du fikk den stygge ølbaggen også ja?

Er jo ikke plass til et kjølelement i engang. Vitsen?!

[/OT]

Haha. Trodde faktisk den skulle være litt større. Og bedre. Skal drikke hjemmebrent, så får ha det i en 2L kanne med is rundt. Det er det plass til :)

Hvor mange watt er det på? :D

Høyttalerne er oppgitt maks 500W, og forsterkeren har noe rundt 50W per kanal. Det spiller så høyt at det knirker i andre siden av huset, så er kjempebra! :) Nå har jeg lite rom(4x3m), men må si at jeg er meget imponert over hvor mye trøkk det er i det. Forsterkeren er 9 år gammel og høyttalerne er 5, men allikevel er det nesten på linje med en kompis Cerwin Vega VS15. De fire 10" gir superbra bass :D

Det kuleste av alt er at jeg ga 1700 for HELE anlegget mitt, og kompisen min ga 8500 for sine Cerwin Vega med forsterker. Og høyttalerne hans er brukt! Hahaha :D

Lenke til kommentar

Når vi snakker om gode annleggskjøp.

Fiksa meg en gammel philipsforsterker på et bruktmarked for en 10-er når jeg var yngre. Pappa kom i går for å høre om han kunne bruke denne da jeg hadde stuet den vekk for en god tid tilbake. Just for fun sjekket jeg verdien på denne og fant en side hvor den nå var til salgs for intet mindre enn 240 euro. Arti!

Lenke til kommentar
Når vi snakker om gode annleggskjøp.

Fiksa meg en gammel philipsforsterker på et bruktmarked for en 10-er når jeg var yngre. Pappa kom i går for å høre om han kunne bruke denne da jeg hadde stuet den vekk for en god tid tilbake. Just for fun sjekket jeg verdien på denne og fant en side hvor den nå var til salgs for intet mindre enn 240 euro. Arti!

Så hvis jeg legger en binders ut for salg til 1000 kroner så er den verd det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...