konduktans Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kort sagt; jeg fikk nettopp en sub og to høyttalere som ikke funka sammen. Og jeg fikk dem til å funke. Nå har jeg råbra lyd på rommet til musikk og film. Wohoooo EDIT: Hvis jeg får 10 positive kommentarer, så skal jeg poste bilder! Endret 25. februar 2009 av conflict Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Å så super-duper bra:) Du er kjempeflink!!!111oneone :) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 10hi. I am very flink indeed. Poster bilder i morgen når jeg kommer hjem fra madammen Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bra jobba. Hva var galt og hvordan fiksa du det ? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Vil jeg ikke si. Joda, det har seg slik at jeg bytta til meg en 10" sub fra en kompis, og jeg bytta til meg anlegget som sto i stua. Så jeg mangla bare en forsterker for å få et komplett anlegg. Siden det var forsterker i subben, tenkte jeg å koble høyttalerne via den, men det funka ikke. Så tenkte jeg å koble subben via cd-spiller-forsterkeren som hørte til høyttalerne, men det gikk heller ikke. Så jeg tok kabler fra stua, bilen, skuffen og god knows where, og kobla alt til dataen. Kan gi dere koblingsskjema og bilder i morra:D Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vil jeg ikke si. Jeg lo og du skjønner sikkert hvorfor Endret 25. februar 2009 av Rosemount Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hehe. Trodde ikke du kom til aa ta den. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Endret 27. februar 2009 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Skjer med at ingen av bildene jeg laster opp funker a? :@ EDIT: Bætre nå? Endret 27. februar 2009 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Har oppgradert ... ehm ... såvidt ... Endret 14. mars 2009 av conflict Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 [OT] Du fikk den stygge ølbaggen også ja? Er jo ikke plass til et kjølelement i engang. Vitsen?! [/OT] Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvor mange watt er det på? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 [OT]Du fikk den stygge ølbaggen også ja? Er jo ikke plass til et kjølelement i engang. Vitsen?! [/OT] Haha. Trodde faktisk den skulle være litt større. Og bedre. Skal drikke hjemmebrent, så får ha det i en 2L kanne med is rundt. Det er det plass til Hvor mange watt er det på? Høyttalerne er oppgitt maks 500W, og forsterkeren har noe rundt 50W per kanal. Det spiller så høyt at det knirker i andre siden av huset, så er kjempebra! Nå har jeg lite rom(4x3m), men må si at jeg er meget imponert over hvor mye trøkk det er i det. Forsterkeren er 9 år gammel og høyttalerne er 5, men allikevel er det nesten på linje med en kompis Cerwin Vega VS15. De fire 10" gir superbra bass Det kuleste av alt er at jeg ga 1700 for HELE anlegget mitt, og kompisen min ga 8500 for sine Cerwin Vega med forsterker. Og høyttalerne hans er brukt! Hahaha Lenke til kommentar
dePt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når vi snakker om gode annleggskjøp. Fiksa meg en gammel philipsforsterker på et bruktmarked for en 10-er når jeg var yngre. Pappa kom i går for å høre om han kunne bruke denne da jeg hadde stuet den vekk for en god tid tilbake. Just for fun sjekket jeg verdien på denne og fant en side hvor den nå var til salgs for intet mindre enn 240 euro. Arti! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når vi snakker om gode annleggskjøp.Fiksa meg en gammel philipsforsterker på et bruktmarked for en 10-er når jeg var yngre. Pappa kom i går for å høre om han kunne bruke denne da jeg hadde stuet den vekk for en god tid tilbake. Just for fun sjekket jeg verdien på denne og fant en side hvor den nå var til salgs for intet mindre enn 240 euro. Arti! Så hvis jeg legger en binders ut for salg til 1000 kroner så er den verd det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nope. Fremdeles Kun10kr Kun10kr. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Whatcha talkin bout? Skjønner ikke noe jeg.... ?? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 du burde være forsiktig med diskantene dine, siden forsterkeren er såpass liten av seg. veldig sannsynlig at du kan sprenge dem, desverre Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan spille høyt, men pent? Tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå