Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Problemer med diskdefragmentering

Anbefalte innlegg

Hei, yes hehe, det er litt mye eller? Det pleier ikke å være så rotete.

Uansett det er noen filer som ikke blir defragmentert, og det er noen filer som blir det, men det er 4 gangen jeg har gjort det i dag, og det blir ikke så mye bedre :dontgetit: Jeg vet ikke hvorfor det er sån, men det er et annet defragmenterings program til windows (etter det jeg har hørt) det har jeg ikke tørt å bruke enda fordi jeg stoler ikke på alle programmer får å si den sån. Kan dere anbefalen noen eller hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo poste et bilde av hvordan det ser ut etterpå. Husk også at noen filer blir ikke flyttet, så det blir aldri perfekt. Selv om du er et ordensmennesket, er ikke Windows like god ;)

Dersom det ser akkurat likt ut etter defragmentering tror jeg nok du må bruke et annet program. Jeg tror ikke det er veldig farlig å benytte et annet program, men kanskje ikke det første gratis-programmet du finner. Velg et ganske kjent program, sikkert noen her på forumet som kan tipse deg om et godt program.

Lenke til kommentar
Du må jo poste et bilde av hvordan det ser ut etterpå. Husk også at noen filer blir ikke flyttet, så det blir aldri perfekt. Selv om du er et ordensmennesket, er ikke Windows like god ;)

Dersom det ser akkurat likt ut etter defragmentering tror jeg nok du må bruke et annet program. Jeg tror ikke det er veldig farlig å benytte et annet program, men kanskje ikke det første gratis-programmet du finner. Velg et ganske kjent program, sikkert noen her på forumet som kan tipse deg om et godt program.

Det vil ikke defragmentere, hjelper nesten ikke, det er et stor fil som har skylda på 19gb

Lenke til kommentar

Hva slags fil er det da? Dersom filen tilhører Windows kan du prøve å se om den blir slettet ved hjelp av Diskopprydding. Ellers må du nok stole på at Windows vil ha filen der, og at den blir fulgt med.

Vet ikke hvor stor effekt diskfragmentering har overhodet, egentlig. Så kanskje du bare skal la det ligg om du ikke får gjort noe med denne store filen?

Lenke til kommentar
Hva slags fil er det da? Dersom filen tilhører Windows kan du prøve å se om den blir slettet ved hjelp av Diskopprydding. Ellers må du nok stole på at Windows vil ha filen der, og at den blir fulgt med.

Vet ikke hvor stor effekt diskfragmentering har overhodet, egentlig. Så kanskje du bare skal la det ligg om du ikke får gjort noe med denne store filen?

Fila er sletta, den var på hele 19gb! sikkert avinstalasjons feil,

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...