raathass Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei. Er i ferd med å kjøpe meg en 160GB iPod som skal brukes i bilen. På min gamle iPod har jeg brukt xPlay for å manuelt overføre musikk fra mitt 400GB store arkiv på PC-en. Samtlige filer er nitidig tagget og sortert (hva Tag&Rename og Windows Explorer). Jeg bruker også Media Monkey som program for å navigere og spille av musikk. Med ny iPod i boks kunne jeg tenke meg å komme meg et skritt lenger når det gjelder automatisering og synk. Jeg ønsker å benytte et program som organiserer musikken ala Media Monkey og hvor jeg kan indikere hvilke album jeg ønsker synkronisert med iPoden neste gang jeg kobler den til. Jeg trenger ikke noe annet fancy schmancy (kjøpe musikk online, autotagging, etc), kun et program som vedlikeholder en database over musikk som ligger i bestemte foldere og hvor jeg enkelt kan bestemme om albumet skal synkes mot iPod eller ei. Er det iTunes som gjelder eller finnes gode alternativ for mitt bruk (Windows XP)? /r Lenke til kommentar
raathass Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Og bare for å presisere: Jeg ønsker at arkivprogrammet på skal organisere _all_ musikken på PC-en og at jeg skal kunne angi et subsett av dette som skal synkes med iPoden. Dvs at jeg for hver artist, album eller sang skal angi hvorvidt den skal være på iPoden eller ikke. Dette skal jeg kunne gjøre mens iPoden er offline og så skal ting skje av seg selv når jeg kobler den til. /r Lenke til kommentar
raathass Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Fortsetter min egen jakt. I Media Monkey finnes en funksjon hvor jeg kan velge artister eller album for synk. Dette er midt i blinken. Problemet er dog at denne ligger som en liten funksjon under Tools -> Dync Device -> Options og så må man navigere rundt i et lite vindu. Hadde aller helst sett at dette var en del av det vanlige GUI-et. Noen som kjenner til en spesialdesignet plug in for WinAmp, eksempelvis? /r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå