zoloo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei! Jeg har et problem med mitt Playstation 3 system, og det er at jeg blir stadig vekk logget av ``Playstation Network`` selv om jeg har drit god forbindelse! Håper det er noen som har en løsning på dette! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 bruk kabel istedenfor trådløs i en uke og se om problemet forsvinner ps: forutsatt at du bruker trådløst da Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 bruk kabel istedenfor trådløs i en uke og se om problemet forsvinner ps: forutsatt at du bruker trådløst da `Tror ikke det kan vere det,for jeg merket nettop at det bare skjer når jeg spiller et få spill sånn som: call of duty 4, lord of the rings conquest og burnout paradise. Og jeg tror neppe at 3 av spillene mine har det samme problemet.....eller? Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 noen andre løsninger? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 er ingenting gale med spillene hvertfall.. løsningen på alle problemer er å bruke kabel istedenfor trådløst hadde vært det første jeg testa uansett hva som skjedde nei jeg har ikke noe godt forhold til trådløst Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har du NAT2 eller 3? Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vanskelig å si hva problemet kan være ut utifra opplysningene dine, så jeg skyter i mørket og sender deg deg denne linken: http://www.psforum.no/forum/f10/guide-nat-3-nat-2-a-1076/ Kansje det er svaret på dine problemer? Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 tror ikke det Men jeg tar bare og prøver meg kabel og ser om det funker TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå