baguett Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Jeg er helt ny i Sone Vegas, og har ett lite problem. Når Jeg trykker på Insert Text Media kommer det opp slik : Før da jeg trykka på Insert Text Media kom Det opp i ett nytt vindu, men så skulle jeg flytte vinduet og det ble satt inn i i verktøylinja :S Hvordan får jeg fjerna driten ifra der og tilbake? Vet jeg er noob i dette, ikke vits i å kommentere det... Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Jeg er helt ny i Sone Vegas, og har ett lite problem. Når Jeg trykker på Insert Text Media kommer det opp slik : Før da jeg trykka på Insert Text Media kom Det opp i ett nytt vindu, men så skulle jeg flytte vinduet og det ble satt inn i i verktøylinja :S Hvordan får jeg fjerna driten ifra der og tilbake? Vet jeg er noob i dette, ikke vits i å kommentere det... Det er veldig veldig enkelt:) Trykk på prikkene som er markert i screenshottet under, hold, og dra ut igjen http://bildr.no/view/354025 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Fant ut, men takk anyway ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå