Merida Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei folkens, jeg trenger noen gode tips om hvordan man fjerner eller bearbeider et bilde for å slippe å få denne klipp/lim følelsen når man tar et element fra et bilde og setter det inn i et annet bilde...håper dere forsto hva jeg mente....gjerne noen torturials Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare søk på noe lignende som "photomanipulation how to blend" eller noe. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bruke noen pixel's med Feather rundt markeringen når en klipper ut hjelper alltid. Da vil det blende bedre. Noe annet er å gå over kanten med "blur"-verktøy, og det tredje er å gå forsiktig over kanten med "eraser" med veldig myk "pensel". Hjelper også på å ha rimelig lik eksponering/farge/brightness på både utklipp og mål. Lenke til kommentar
Merida Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takker for tips, skal prøves Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er også viktig å prøve og matche hvitbalanse, kontrast og farger best mulig... Lenke til kommentar
emero Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 pass på at lyssetting på det du limer inn er noenlunde likt med det du limer det inn i. hjelper lite om lyset på en mann kommer fra høyre, hvis sola er rett oppe til venstre for han på bakgrunnen. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ... så det ikke blir seende ut som dette? Lenke til kommentar
Merida Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Ja jeg forstår hva dere mener, må selvfølgeligt stemme det også, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå