Niord Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 1) er det mulig å minimere Outlook til systray?? 2) er det mulig å konfigurere en pop-up på systray når man får mail i Outlook?? 3) er det ett alternativ til Outlook som gjør det som er nevnt ovenfor?? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg vet ikke svaret på spørsmål 1 og 2, men det finnes mailsjekkere som kjører i systray. Selv bruker jeg PPMailCheck ( www.ppsoft.dk ) Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 1) er det mulig å minimere Outlook til systray?? Se her (NB! Kun Office XP) 2) er det mulig å konfigurere en pop-up på systray når man får mail i Outlook?? Dette skal sje av seg selv (i allefall i Office XP)... Lenke til kommentar
Niord Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 takker og bukker den regedit saken funket flott... Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Regediten fungerer greit den så lenge man er på nett. Jeg kjørte med denne en periode da jeg koblet meg opp på litt ustabile linjer og nettverk opg da ble det en plage fordi selv om jeg minimerte så poppet den opp hvert n'te minutt for å si fra om at den ikke var på nett. da hjalp det ikke å klikke av for " ikke vis meg denne skiten igjen" Endte med at jeg satte tilbake til default og nå spiller det ingen rolle egentlig fordi jeg sitter med en oppløsning der outlooken ikke plager meg lenger. Fatter ikke hvorfor MS ikke har puttet dettte inn i Outlook som en standard... Og de kunne fikset problemet med popupen som kom selv om man sa at den ikke skulle komme. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Eller du kan bruke Attachment Options som du finner her: http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm Hvis du har XP kan du i tillegg stille inn hvilke filer du skal kunne lagre som vedlegg og om all e-post skal vises i ren tekst-format. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kan du hindre at outlook laster mailen og sletter den fra serveren? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det kommer an på hvilken type kontoer du er koblet til og vilken versjon du har. Dette gjelder for XP og såvidt jeg husker også 2K: Du kan stille inn så det blir liggende en kopi på serveren om du bruker POP3-konto men posten vil allikevel bli lastet ned: Verktøy -> Alternativer -> E-postkontoer -> Vise eller endre... -> klikk Neste -> Velg kontoen du vil endre -> klikk Endre -> klikk Flere innstillinger -> velg kategorien Avansert -> sett hake i boksen ved La det være en kopi.... Er du koblet til en Exchange server kan du filtrere de meldingene som kommer utenfra: Verktøy -> Alternativer -> E-postkontoer -> Vise eller endre... -> klikk Neste -> velg Exchange server -> klikk Endre -> klikk Flere innstillinger -> velg kategorien Ekstern post -> velg Hent elementer som oppfyller følgende vilkår -> klikk Filtrer og angi vilkår som skal være til stede for at posten skal bli lastet ned. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hadde samme ønske ein gong då eg brukte Outlook (lenge siden) Eg fann fleire program som la til ein fjerde knapp saman med dei tre oppe i høgre hjørne i vinduet du her åpent. Prøvde fleire program, og fann til slutt eit som fungerte fint, det var freeware og eg fann det på downlloads.com husker ikkje kva det heitte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå