dsafd Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heii.. Starter opp en deff til sommeren nå. Veier 85kg og er 171cm høy. Ser dette bra ut til å være første diett? Spiseprogrammet: Måltid 1(frokost). Kl. 0700: 100g havregryn2scoop whey protein ca 60g pulver 2 kapsler omega 3 fiske fett eller en omlett istede for protein med 5 egghviter og 1 plomme Måltid 2(Mellommåltid). Kl. 0900: 1 Youghurt/ litt nøtter/ eple osv.. Måltid 3(Lunch). Kl. 1100: 2 rug brød med 50g skinke og 50g whey Måltid 4(Mellomåltid). Kl 1400: 1 yoplait youghurt / 1 neve med nøtter(ikke saltede) Måltid 5(Middag). Kl 1600: 150-200g stekt kyllingfillet med 50g Brokkoli eller stekt løk og paprika. 40g ris Før trening Kl 17.30: Kreatin og vann Måltid 6(etter trening). Kl 1900: 60g whey protein – 40g karbo Måltid 7(kveld). Kl 21-21.30: 150g Karbonadedeig, kyllingkjøttdeig, kylling elns 50g grønnsaker. KCAL: 2303 kcal Protein: 259g Karbs: 247g Fett: ca 40g Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Greit kcal nivå, men fettinntaket ditt er for lavt. Bør ligge på 60-80g. Ville byttet ut youghurten(e) med noe annet. Kan med fordel inkludere den neve nøtter fast da du får i deg protein og masse bra fett. Mandler er supert til dette. Karbonadedeig og kyllingkjøttdeig er ok, men ikke hver dag. Prøv å bruk kylling, fisk eller annet kjøtt i stedet om mulig. For mye usunt fett i -deigene. Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Greit kcal nivå, men fettinntaket ditt er for lavt. Bør ligge på 60-80g. Ville byttet ut youghurten(e) med noe annet. Kan med fordel inkludere den neve nøtter fast da du får i deg protein og masse bra fett. Mandler er supert til dette. Karbonadedeig og kyllingkjøttdeig er ok, men ikke hver dag. Prøv å bruk kylling, fisk eller annet kjøtt i stedet om mulig. For mye usunt fett i -deigene. Bruker for det meste kyllingkjøttdeig. Blir det heelt feil om jeg BARE bruker det? Kan hende jeg tilsette litt kyllig fillet også.. Endret 25. februar 2009 av yeauknow Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ville definitivt prøvd å få i meg 2-3 fiskemåltider i uka, som Frosten nevner. Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ville definitivt prøvd å få i meg 2-3 fiskemåltider i uka, som Frosten nevner. Det som er problemet her, er at eg ikke liker fisk. Men kjenner jeg begynne å bli lei kyllingen, kan jeg tilsette noen slags krydder? Fks taco sauce?? osv osv Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har du prøvd f.eks tunfisk på boks? Kan krydres til det ugjenkjennelige og spises med pasta eller salat. Bør prøves Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det som er problemet her, er at eg ikke liker fisk. dude...er du tre år gammel eller? all fisk smaker ikke likt vettu Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Laksefilet er godt. Ørret også. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva er det egentlig du prøver å oppnå med dietten din? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ned i fettprosent, som spesifisert. Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ville definitivt prøvd å få i meg 2-3 fiskemåltider i uka, som Frosten nevner. Man må da ikke ha i seg fisk for å gå ned i fettprosent. Det holder å få i seg nok proteiner til hvert måltid, samt ligge litt i kaloriunderskudd. Kyllingfilet, biffkjøtt, eggehvite, proteinpulver funker like bra og smaker bedre etter min mening. Selv har jeg ikke spist fisk på mange år og jeg har ikke hatt noe problem med fettprosenten. Jeg tar tran og det holder i lange baner. En times morgentur før frokost er med på å øke forbrenningen og også noe man bør ha med i en deff. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå tenkte jeg mer på fisk som en leverandør av ekstremt mye sunne fettsyrer, etc. Vil påstå av fisk er viktig uansett type kosthold, om man vil ha ned fettprosent eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå