Gå til innhold

Billigst mulig PC til å kjøre Wow

Anbefalte innlegg

Hei antar tittelen sier det meste. Jeg er ute etter en billig billig pc til å kjøre World of Warcraft. Systemet kommer til å kjøre windows 7. Denne maskinen har kun 2 ting den skal gjøre det er at den skal kjøre World of warcraft i 1920x1200 30fps og ellers være så stille og billig som mulig. Vil gjerne også at delene skal være hos komplett. Vet dette ikke er billiigst men har meget god erfaring.

Jeg har et gammelt chieftech tårn med en 350 Watts strømforsyning om dette holder kunne jeg gjerne tenkt meg å bruke det videre. Eneste er at jeg gjerne vil ha muligheten til å putte inn 4-6 harddisker i den.

Gjentar det viktigste poenget den skal være Billig, så ikke snakk om å kjøre wow på alle settings maks 1920x1200 medium settings 30fps er kravet.

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4-6 harddisker trenger mer enn 360W om du skal ha deler som skal kjøre en slik oppløsning, det kravet du har er ikke akkurat noe særlig billig selv om kravet ikke er allverdens, du må tenke på at 1920x1200 er en veldig stor oppløsning som kan kreve veldig mye av skjermkortet, og resten av pcen for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Her er en som hevder at Ati Radeon x1950 er bra nok for 1920x1200:

http://www.worldofwar.net/forums/showthread.php?t=410521

Disse får du brukt til 4-500kr. 1950 selges ikke lenger.

Skal du ha nytt er Radeon x3850 littegranne bedre en x1950. Disse får du fra ca 600kr:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34481...BE-D2583A1CB52E

nilka:

Hvor mye koster en "billig billig pc"?? 3000? 4000? 5000?

Endret av JAPCU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...