Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Universet må jo være evig, det kan jo ikke bare plutselig komme en vegg, for noe må jo være bak veggen også Hmmm, ja selvfølgelig. Mus og glava isolasjon kan jeg tenke meg??? Haha... Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 akkurat nå...; kjæresten min Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Charlie's Angels: Full Throttle plakaten ... ahhhhh .. arse .... ahhhh Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 atm: Matrix Reloaded og Vice City Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 call me nuts, men det er morro å bare sitte på en benk i byen å glo på hva folk gjør osv.. Velkommen i klubben...gjør det stadig vekk Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 [*]Teknologi [*]Sci-Fi [*]Fantasy [*]Ekstremt bra bøker [*]Universet [*]Artificial Intelligence [*]og en haug andre ting... Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 -sentrifugalkrafta (kjører Golf GTi) -retardasjonskrafta (nye bremser) Nå gidder ikke jeg å legge ut om fysiske fenomener her, men det du er beigestret for kalles friksjon. Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 mye som facinerer egentlig.. men det å sitte på en benk å se på folk, er ikke så verst Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 folk som går på rekke. Har du f.eks. stått tidlig morgen og venta på bussen et sted der mange tar bussen? Vet ikke om dette skjer alle steder men det som skjedde meg var at plutselig sto masse folk i kø. De venta i kø. Utrolig. At folk ikke skjønner forskjellen på representativt demokrati og demokrati. At folk skjønner det men gjør ikke noe med det. De utrolige dummhetene man blir servert hver eneste gang man diskuterer legalisering av hasj. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg blir fascinert av at så mange gidder å sitte på internett å skrive av hva som fascinerer dem... (jeg gjør det selv, men fatter ikke hvorfor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå